Νέες καταγγελίες έρχονται στο φως, μετά την τηλεοπτική εμφάνιση του ηθοποιού Γιώργου Ψάλτου, ο οποίος κατηγόρησε τον Πέτρο Φιλιππίδη, στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», για άγριο ξυλοδαρμό στην παράσταση «Φον Δημητράκης». Η κινητοποίησή του ήρθε από την πρώτη καταγγελία, της Ζέτας Δούκα, που παρότι δεν γνώριζε προσωπικά, τον έκανε να αισθανθεί «ένα σφίξιμο στο στομάχι».

Η πρώτη ψυχρολουσία, όπως είπε στην εκπομπή, ήταν όταν, στη συνάντησή του με τον παραγωγό και τον Πέτρο Φιλιππίδη έμαθε ότι θα αμειβόταν καθαρά με 480 ευρώ, όχι μόνο αυτός αλλά και οι περισσότεροι ηθοποιοί, μάλιστα. Η δεύτερη ήρθε όταν, μια μέρα πριν από την πρεμιέρα, «μου ανακοινώθηκε ότι, ξέρεις, πάνω στη σκηνή θα έχει και ξύλο. Ακούς ξύλο και λες, θεατρικό ξύλο. Υπήρχε ένα τηλέφωνο πάνω στο γραφείο, στη συγκεκριμένη σκηνή. Αν φας μία με το ακουστικό στο κεφάλι, είναι πάρα πολύ βαρύ. Με αυτό με βαρούσε εδώ και εδώ [είπε δείχνοντας τις ωμοπλάτες] για διάστημα περίπου 15-20 ημερών. Το σώμα μου ήταν μπλαβί. Βέβαια για τον κύριο Φιλιππίδη αυτό ήταν πάρα πολύ διασκεδαστικό. Ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται τι είναι ψεύτικο και τι αληθινό. Κάποιοι γελούσαν ενώ με κακοποιούσε. Εγώ παραπονιόμουν στους συναδέλφους και κάποια στιγμή έφτασε στα αυτιά του. Σταμάτησε αυτό, αλλά παράλληλα είχε ξεκινήσει το χαστούκι. Όταν το έφαγα την πρώτη φορά, λέω, τι γίνεται; Αυτό συνεχίστηκε στη διάρκεια ενός μεγάλου διαστήματος την πρώτη χρονιά».

«Υπήρχε ένα τηλέφωνο πάνω στο γραφείο, στη συγκεκριμένη σκηνή. Αν φας μία με το ακουστικό στο κεφάλι, είναι πάρα πολύ βαρύ. Με αυτό με βαρούσε εδώ και εδώ [είπε δείχνοντας τις ωμοπλάτες] για διάστημα περίπου 15-20 ημερών. Το σώμα μου ήταν μπλαβί»

Το χαστούκι του προκάλεσε, σύμφωνα με τη μαρτυρία του, πέρα από έντονο πόνο και τραυματισμούς. «Είχα αρχίσει να υποφέρω. Πήγα δύο φορές σε νοσοκομείο, στα εφημερεύοντα και μια φορά σε ιδιώτη, όπου πλήρωσα, φυσικά. Εκεί μου είπαν ότι υπάρχει θλάση, έχει δημιουργηθεί φλεγμονή και είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει να συμβαίνει. Κάθε μέρα παραστάσεις, κάθε μέρα έτρωγα ξύλο. Από Τρίτη μέχρι Κυριακή, δύο παραστάσεις το Σάββατο. Δεν ήθελα να πάω σε αυτό που αγαπώ. Γιατί καθόμουν; Η ανάγκη είναι ο εχθρός της ελευθερίας, όπως και η έλλειψη πίστης είτε προς τον εαυτό μας είτε γενικότερα. Επειδή είχα περάσει δύσκολα και οικονομικά, το υπέμενα».

«Κάθε μέρα παραστάσεις, κάθε μέρα έτρωγα ξύλο. Από Τρίτη μέχρι Κυριακή, δύο παραστάσεις το Σάββατο. Δεν ήθελα να πάω σε αυτό που αγαπώ. Γιατί καθόμουν; Η ανάγκη είναι ο εχθρός της ελευθερίας, όπως και η έλλειψη πίστης είτε προς τον εαυτό μας είτε γενικότερα»

Όπως συνέχισε ο ίδιος: «Μετά από 1-1,5 μήνα όταν τελείωσε η παράσταση βγήκαμε στα παρασκήνια για να κατεβούμε στα καμαρίνια. Το μάτι γυρισμένο, μου λέει, κάτσε να τις φας, θα σε χτυπήσω στη σκηνή πολύ άσχημα. Παγώνω. Του λέω, Πέτρο, τι εννοείς; Ότι δεν κάθομαι να τις φάω; Είναι έτοιμος να μου επιτεθεί και κατεβαίνει στο καμαρίνι βρίζοντάς με. Αυτό το έκανε πραγματικότητα. Πάνω στη σκηνή άρχισε να με χτυπάει ανελέητα. Δεν ξέρω πώς έβγαλα τη σκηνή. Εγώ αντιδρούσα, προσπαθούσα να μην τις φάω, και μου είπε να είμαι εκεί. Και όταν κάποια στιγμή πήγα στα νοσοκομεία και πήγα να του το πω, μου λέει, εγώ; Μήπως εσύ κάνεις κάτι λάθος;».

«Μετά από 1-1,5 μήνα όταν τελείωσε η παράσταση βγήκαμε στα παρασκήνια για να κατεβούμε στα καμαρίνια. Το μάτι γυρισμένο, μου λέει, κάτσε να τις φας, θα σε χτυπήσω στη σκηνή πολύ άσχημα. Παγώνω»

Κάποια στιγμή, όπως είπε, αναγκάστηκε να φορέσει επιθέματα. «Όταν το πήρε χαμπάρι την πρώτη φορά μου είπε να τα βγάλω, έγινε έξαλλος. Και μετά έβαζα χαρτιά από μέσα για να προστατεύομαι. Υπήρχαν μέρες που το κοινό από κάτω πάγωνε και υπήρχαν μέρες που υπέφερα και έβλεπα το κοινό να γελάει. Βέβαια η πρόθεση του κυρίου Φιλιππίδη αυτή ήταν, να γελάσει ο κόσμος με κάτι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, φτηνό, επιβαρύνοντας έναν άνθρωπο».

«Υπήρχαν μέρες που το κοινό από κάτω πάγωνε και υπήρχαν μέρες που υπέφερα και έβλεπα το κοινό να γελάει. Βέβαια η πρόθεση του κυρίου Φιλιππίδη αυτή ήταν, να γελάσει ο κόσμος με κάτι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, φτηνό, επιβαρύνοντας έναν άνθρωπο».

Σε ερώτηση των παρουσιαστών αν είχαν επαφές και εκτός θεάτρου, απάντησε πως «Ο κύριος Φιλιππίδης συμπεριφέρεται με ηγεμονικό τρόπο στο χώρο του θεάτρου και δεν υπάρχεις, δεν έχεις δικαίωμα λόγου. Μπορεί να σε “ακούσει” αλλά είναι έτοιμος να σου απαντήσει, ενδεχομένως με πολύ άσχημο τρόπο, ή δεν θα δεχθεί αυτό που του είπες».

Το αποκορύφωμα ήρθε, μάλλον, έναν μήνα πριν τελειώσει η πρώτη σεζόν, όταν πάνω στη σκηνή ο Ψάλτου έφαγε «μια γονατιά στη μέση. Πάω να σηκωθώ και δεν μπορώ. Δεν υπήρχε λόγος να συμβεί αυτό. Από εκεί μέχρι το τέλος των παραστάσεων παίζω κάνοντας τον κουτσό. Τον δεύτερο χρόνο μπήκε στον ρόλο να κάνω τον κουτσό. Ήταν η πρώτη φορά που βρήκα το θάρρος, κατέβηκα στο καμαρίνι και λέω, Πέτρο, εδώ ήρθα αρτιμελής και θα φύγω αρτιμελής. Αν δεν σου κάνω, αντικατέστησέ με τώρα. Από εκεί και μέχρι το τέλος των παραστάσεων, κάπως μαζεύτηκε».

Δείτε τη συνέντευξη του Γιώργου Ψάλτου:

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Φωτό: Glomex
 

TAGS