Για τον Givency ήταν το μαύρο φόρεμα της Audrey Hepburn στην πρώτη σκηνή του «Πρόγευμα στο Τίφανις». Για τον Ralph Lauren τα ανοιχτόχρωμα κοστούμια στο «Ο Υπέροχος Γκάτσμπι», ενώ για τον Armani τα «σπασμένα» κοστούμια στο «Επάγγελμα: Ζιγκολό».

Το δίπολο κινηματογράφος – μόδα ανέκαθεν ακολουθούσε δρόμους παράλληλους κι αυτές οι ταινίες το αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο, δείχνοντας ουσιαστικά πώς η μεγάλη οθόνη ενέπνευσε κορυφαίους οίκους και διαμόρφωσε το σύγχρονο τρόπο ντυσίματος, φέρνοντας την επανάσταση στον κόσμο της μόδας.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο esquire.com.gr

TAGS