0
SHARES

Χαζεύουμε φωτογενείς φωτογραφίες διάσημων μοντέλων στο Instagram και σκεφτόμαστε ότι πολύ απλά δείχνουν πάντα τέλειες χωρίς να καταβάλουν απολύτως καμία προσπάθεια. Συνήθως τα προϊόντα που χρησιμοποιούν έρχονται δεύτερα στην μαγική εξίσωση, μετά από τη φύση που έχει προικίσει μερικές γυναίκες με υπέροχη, γονιδιακή ομορφιά, όταν στην πραγματικότητα τα καλλυντικά τα οποία επιλέγει η καθεμία από εμάς να βάλει στο δέρμα είναι τελικά το Α και το Ω.

Kάποια από τα πιο διάσημα μοντέλα στον κόσμο έχουν μιλήσει πάρα πολλές φορές για τα προϊόντα που αγαπούν και αυτό που είναι περισσότερο ενδιαφέρον στις συγκεκριμένες συνεντεύξεις είναι το γεγονός ότι μας κάνουν κάθε φορά να συνειδητοποιήσουμε από την αρχή ότι δεν είναι απαραίτητο να ξοδέψεις πολλά χρήματα για να βρεις το ιδανικό για το πρόσωπο σου προϊόν. 

Και επειδή πολλές φορές έχουμε κάνει λόγο για την σπουδαιότητα του σωστού καθαρισμού και τα πραγματικά ευεργετικά αποτελέσματα που έχει πάνω μας πάρα πολλά πανέμορφο και εντυπωσιακά κορίτσια της παγκόσμιας μόδας, από την Rosie Huntington-Whiteley μέχρι την Emily Ratajkowski και από την Barbara Maldonado μέχρι τη Stella Maxwell, έρχονται με τις δηλώσεις να βάλουν ακόμα πιο βαθιά στο μυαλό μας την εμμονή με τον βαθύ καθαρισμό.

Όλα τα παραπάνω κορίτσια, λοιπόν, έχουν σταθεί στη σημασία που έχει ένα συγκεκριμένο προϊόν για την υγεία της επιδερμίδας τους, αναφερόμενος σε ένα γαλλικό νερό καθαρισμού, το Sensibio H2O της Bioderma. 

Το καλλυντικό που κοστίζει μόλις 10 ευρώ στην ελληνική αγορά και μπορεί να το βρεις πραγματικά παντού μοιάζει να είναι ό,τι πιο καταπραϋπντικό, ανακουφιστικό και αποτελεσματικό για την καθαριότητα του προσώπου όλων εκείνων που ξέρουν πως ο καθαρισμός είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις καθημερινά στον εαυτό σου, μία αληθινή επένδυση στην αυριανή σου εικόνα.

Η Rosie Huntington-Whiteley έχει πει δημόσια πως αγαπάει το συγκεκριμένο γαλλικό νερό καθαρισμού.

 

Barbara Maldonado

 

Stella Maxwell

 

 

Δες το εδώ

Bioderma Sensibio H2O ($10)

Aκολουθήστε το WomanTOC στο Instagram.  

TAGS