ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ο Matthew McConaughey, μια κρέμα περιποίησης και ο αγώνας για την αντιμετώπιση του αυτισμού

Η Kiehl's συνεργάζεται με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Matthew McConaughey για την ενίσχυση του Autism Speaks.

Ο Matthew McConaughey, μια κρέμα περιποίησης και ο αγώνας για την αντιμετώπιση του αυτισμού

Η Kiehl’s Since 1851, που δραστηριοποιείται στον τομέα της περιποίησης της επιδερμίδας εδώ και 166 χρόνια, συνεργάζεται με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Matthew McConaughey, προκειμένου να συγκεντρωθούν πόροι για τον Autism Speaks, έναν παγκόσμιο οργανισμό που ηγείται στο έργο της στήριξης των ανθρώπων με αυτισμό. Σε συνεργασία με τον Matthew McConaughey, η Kiehl’s δημιούργησε ένα βίντεο, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να διαδώσει το μήνυμα ότι «τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται την προσοχή μας εδώ και τώρα».

Ο Matthew McConaughey, μια κρέμα περιποίησης και ο αγώνας για την αντιμετώπιση του αυτισμού

Η Kiehl’s μας καλεί να μοιραστούμε το σημαντικό αυτό βίντεο και με κάθε κοινοποίηση, 1 δολάριο θα δωρίζεται στον Autism Speaks, φτάνοντας συνολικά έως και τα 200.000 δολάρια. Η συνεργασία αυτή περιλαμβάνει επίσης την κυκλοφορία της Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, ενός από τα πιο διάσημα προϊόντα της εταιρείας, σαν αναμνηστικό της καμπάνιας. Ο McConaughey είναι εκείνος που σχεδίασε τη συλλεκτική συσκευασία, η οποία αποτελείται από ζωηρά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα, μεταξύ των οποίων απεικονίζονται και τα ενωμένα κομμάτια ενός παζλ –μια αναφορά στο χαρακτηριστικό μπλε κομμάτι παζλ που συνιστά το λογότυπο του Autism Speaks.

Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μια σειρά παθήσεων, που χαρακτηρίζονται από δυσκολίες σε ό,τι αφορά τις κοινωνικές δεξιότητες, τις επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, την ομιλία και τη μη λεκτική επικοινωνία. Έρευνες δείχνουν ότι ο αυτισμός δεν είναι ενιαία διαταραχή, αλλά εκδηλώνεται με πολλούς υποτύπους, επηρεάζοντας κατά προσέγγιση το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού: 1 στα 68 παιδιά – και 1 στα 42 αγόρια– σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ. Συνασπίζοντας τις τρεις αυτές δυνάμεις –την Kiehl’s, τον Autism Speaks και τον Matthew McConaughey–, η καμπάνια θα ενισχύσει την ευαισθητοποίηση, με στόχο τη μεγαλύτερη κατανόηση και αποδοχή των παιδιών και των ενηλίκων με αυτισμό και τη συγκέντρωση κονδυλίων για έρευνα και πόρους ζωτικής σημασίας.

Δείτε τι λέει ο ηθοποιός στο βίντεο:

«Ο αυτισμός επηρεάζει περίπου 70 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, και πολλοί από τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στα προγράμματά μου «just keep livin» για μετά το σχολείο, ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα. Έχω δει και βιώσει ο ίδιος προσωπικά τις επιπτώσεις του αυτισμού, όχι μόνο στα ίδια τα παιδιά, αλλά και στις οικογένειές τους.» δήλωσε ο McConaughey. «Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με την Kiehl’s και τον Autism Speaks, βοηθώντας στην παροχή έγκαιρης διάγνωσης και υπηρεσιών στα εκπληκτικά αυτά παιδιά και τις οικογένειές τους, κάτι που θα αλλάξει ριζικά όλη τους τη ζωή».

«Εδώ και πάνω από 160 χρόνια, η Kiehl’s έχει δεσμευτεί να στηρίζει τις κοινότητες στις οποίες εξυπηρετούνται οι πελάτες μας. Είναι κομμάτι της κληρονομιάς μας να φέρνουμε στο φως σκοπούς και αγώνες που δεν εκτίθενται επαρκώς» δήλωσε η Cheryl Vitali, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της Kiehl’s Since 1851. «Με την εν λόγω συνεργασία, συνεχίζουμε την κληρονομιά αυτή, αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο της Kiehl’s για να βοηθήσουμε παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες του αυτισμού. Από κοινού με τον Autism Speaks, ευελπιστούμε να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο σχετικά με την πάθηση αυτή».

«Είμαστε ευγνώμονες για όλη τη στήριξη που η Kiehl’s και ο Matthew McConaughey προσφέρουν στην αυτιστική κοινότητα, μια κοινότητα μεγάλη και εξαιρετικά ποικιλόμορφη», δήλωσε η Angela Geiger, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Autism Speaks. «Τέτοιου είδους συνεργασίες μας βοηθούν να εκπληρώσουμε την αποστολή μας, ώστε να εξευρεθούν λύσεις για τις ανάγκες των ανθρώπων με αυτισμό και των οικογενειών τους, σε ολόκληρο το φάσμα και καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους».

Σχετικά με τον Matthew McConaughey
Ο Matthew McConaughey είναι βραβευμένος Αμερικανός ηθοποιός και φιλάνθρωπος. Ο McConaughey αναγνωρίστηκε αρχικά για τον πολύ επιτυχημένο ρόλο του στην ταινία Dazed and Confused (1993), ενώ είναι περισσότερο γνωστός για την ερμηνεία του στο Dallas Buyers Club (2013), η οποία του χάρισε και ένα Όσκαρ. Ο McConaughey και η σύζυγός του Camila Alves είναι αφοσιωμένοι φιλάνθρωποι, και μαζί ίδρυσαν το just keep livin, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό αφιερωμένο στην υγεία και την ευημερία της νεολαίας στις τοπικές κοινότητες.

Σχετικά με τον Autism Speaks
Ο Autism Speaks είναι αφοσιωμένος στην προώθηση λύσεων για την ικανοποίηση των αναγκών των ανθρώπων με αυτισμό και των οικογενειών τους, σε ολόκληρο το αυτιστικό φάσμα και καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Το πράττει στηρίζοντάς τους και προασπίζοντας τα δικαιώματά τους· προσπαθώντας να ενισχύσει την κατανόηση και την αποδοχή των ανθρώπων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος· και προάγοντας την έρευνα σχετικά με τις αιτίες και τις βελτιωμένες παρεμβάσεις όσον αφορά στις διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τις συναφείς παθήσεις. Ενισχύει τους ανθρώπους με αυτισμό και τις οικογένειές τους με πόρους, online εργαλεία και ενημέρωση, καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Επισκεφθείτε το AutismSpeaks.org για να μάθετε περισσότερα, να κάνετε μια δωρεά, ή να συμμετάσχετε σε έναν περίπατο συγκέντρωσης χρημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ KIEHL’S SINCE 1851
Η Kiehl’s ιδρύθηκε ως παραδοσιακό φαρμακείο του "παλαιού κόσμου" στο East Village της Νέας Υόρκης. Το απαράμιλλο και ευρύ υπόβαθρό της περιλαμβάνει ένα συνδυασμό κοσμετολογικών, φαρμακευτικών, βοτανολογικών και ιατρικών γνώσεων, οι οποίες αποκτήθηκαν και αναπτύχθηκαν από γενιά σε γενιά. Σήμερα, η Kiehl’s Since 1851 διαθέτει παρουσία σε πάνω από 50 χώρες και παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει σε κάθε τοπική κοινωνία τις καλύτερες φυσικές συνθέσεις για την επιδερμίδα και τα μαλλιά.

Bρείτε μας
στο Facebook: www.facebook.com/kiehlsgreece
στο YouTube: www.youtube.com/kiehlsgreece
& στο Instagram: @kiehlsgreece

Read Next

23 Απρ 2024
23 Απρ 2024

Γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς σωστά το concealer σου;

Η επιλογή της σωστής απόχρωσης είναι το Α και το Ω.

Περισσότερα από

Ομορφιά

23 Απρ 2024

Τα ανοιξιάτικα χρώματα κραγιόν που κολακεύουν τις γυναίκες άνω των 50

Οι αποχρώσεις και τα φινιρίσματα που κάνουν τα χείλη να δείχνουν σαρκώδη κι ελκυστικά χωρίς να τονίζουν τις λεπτές γραμμές.

22 Απρ 2024

Πριγκίπισσα Νταιάνα, Kέιτ Μίντλετον, Mέγκαν Μαρκλ: Τα αρώματα που επέλεξαν για την ημέρα του γάμου τους

Ποιο ήταν εκείνο το ξεχωριστό άρωμα που διάλεξαν οι royals για την πιο σημαντική ημέρα της ζωής τους;

22 Απρ 2024

5 πολυτελείς, αντιρυτιδικές κρέμες ματιών που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ καμίας γυναίκας άνω των 50

Οι αντιρυτιδικές κρέμες που θα βελτιώσουν τις γραμμές και ρυτίδες γύρω από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών.

21 Απρ 2024

Μαρία Ηλιάκη: Το συσφιγκτικό λάδι σώματος που χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια

+ Η κρέμα τόνωσης που ένταξε πρόσφατα στη ρουτίνα της.

19 Απρ 2024

H DIY μάσκα προσώπου που λατρεύουν οι Κορεάτισσες χαρίζει υπέροχη λάμψη στο δέρμα

Φτιάξε μόνη σου τη μάσκα που θα σου χαρίσει το περιβόητο "glass skin".

16 Απρ 2024

Η Τζένιφερ Λόπεζ με το χρώμα νυχιών που όλες οι fashionistas επιλέγουν φέτος την άνοιξη

Το χρώμα που πρωταγωνίστησε στο catwalk, αλλά και στο street style.

15 Απρ 2024

Τζένιφερ Άνιστον: Η χτένα που χρησιμοποιεί έχει "σπάσει" τα ταμεία

Η Τζένιφερ Άνιστον επιλέγει πάντα τα πιο ψαγμένα hair care items.

14 Απρ 2024

Αυτό είναι το ανατολίτικο άρωμα που λατρεύουν οι Ελληνίδες celebrities

Το φορούν πολλές Ελληνίδες celebrities, ανάμεσά τους η Ρούλα Ρέβη, η Έλενα Παπαρίζου και η Μπέττυ Μαγγίρα.