«Γιατί μου αξίζει» είναι το μότο της L’Oreal Paris τα τελευταία 50 χρόνια, και δεν θα μπορούσε να βρεθεί καταλληλότερη γυναίκα για να εκπροσωπήσει την έννοια της φράσης αυτής, από την αιειθαλλή και εκθαμβωτική Τζέιν Φόντα. Η σταρ του Hollywood, στα 84 της νιώθει πιο πλήρης και ευτυχισμένη από ποτέ, έχοντας πίσω της μία τεράστια κινηματογραφική καριέρα, μία ενδιαφέρουσα ζωή και ένα σπουδαίο ακτιβιστικό έργο. Γιατί πιστεύει ότι η ομορφιά δεν έχει βοηθήσει τις γυναίκες και τι κάνει η ίδια για να αντιμετωπίσει την κλιματική κρίση;
Τι σημαίνει για εσάς το «Γιατί μου αξίζει» ;
Για εμένα, το tagline «Γιατί μου αξίζει» σημαίνει ότι αξίζω να νιώθω ασφαλής, να με αγαπούν και να με σέβονται και να αμείβομαι αντίστοιχα με έναν άνδρα για μια δουλειά.
Είστε εκπρόσωπος μιας μάρκας που γιορτάζει την γυναικεία ενδυνάμωση για 50 χρόνια, πώς νιώθετε;
Το να είμαι εκπρόσωπος μιας μάρκας που γιορτάζει την ενδυνάμωση των γυναικών για 50 χρόνια με κάνει να νιώθω ότι είμαι στη σωστή ομάδα. Και δεδομένου ότι είμαι σχεδόν 84 ετών, σημαίνει επίσης ότι η εταιρεία σέβεται την ηλικία των γυναικών και όχι μόνο τη νεολαία.
Πώς μπορεί να εμπνεύσει τις γυναίκες το «Γιατί μου αξίζει»;
Η υπογραφή «Γιατί μου αξίζει» μπορεί να εμπνεύσει τις γυναίκες να σκέφτονται ότι ο εαυτός τους αξίζει. Αυτό σημαίνει ότι σου αξίζει να αισθάνεσαι ασφαλής, να νιώθεις ότι σε αγαπούν και να σε σέβονται, καθώς και να αμείβεσαι το ίδιο με έναν άντρα για μια δουλειά της ίδιας αξίας.
Πώς η ομορφιά έχει βοηθήσει τις γυναίκες στη ζωή τους;
Δυσκολεύομαι να απαντήσω σε αυτό γιατί οι περισσότερες γυναίκες δεν αισθάνονται όμορφες, οπότε αυτή η ερώτηση θα τις έκανε να νιώσουν άσχημα. Δεν θέλω οι γυναίκες να αισθάνονται ότι ο μόνος τρόπος να είναι εντάξει είναι να δείχνουν όμορφες.
Ποιο είναι το μήνυμά σας για τις νεότερες γενιές των γυναικών σήμερα;
Εύχομαι οι νέες γυναίκες σήμερα να καταλάβουν από νωρίς ότι αξίζουν σεβασμό, ασφάλεια και ίσες ευκαιρίες. Να καταλάβουν ότι δεν χρειάζεται να προσποιούνται κάτι που δεν είναι για να είναι αποδεκτές. Μπορούν να είναι έξυπνες, γενναίες, δυνατές και θυμωμένες και την ίδια στιγμή ευγενικές, ευάλωτες και περιποιητικές.
Ποια είναι η πιο αγαπημένη σας ανάμνηση από την συνεργασία σας με τη L'Oréal Paris;
Η συνάντηση και γνωριμία μου με την τότε CEO, Youcef Nabi, και τον Cyril Chapuy.
Ποια ήταν η πρώτη σας εντύπωση για την L'Oréal Paris;
Η πρώτη μου εντύπωση για τη L'Oréal Paris ήταν ότι πρόκειται για μια μάρκα στην οποία δίνουν πολύ προσοχή στις μεγαλύτερες γυναίκες, κάτι που είναι πολύ έξυπνο καθώς είμαστε πολλές και μάλιστα αποτελούμε μια από τις πιο ταχεία αναπτυσσόμενες δημογραφικές ομάδες στον κόσμο.
Ποια γυναίκα σας έχει υποστηρίξει περισσότερο στη ζωή σας; Ποιο είναι το γυναικείο πρότυπο σας;
Δεν έχω καμία απάντηση σε αυτό, εκτός από τις γυναίκες φίλες μου σήμερα. Δεν είχα ποτέ γυναικείο πρότυπο.
Τι υποστηρίζετε ως ακτιβίστρια;
Ο κόσμος αντιμετωπίζει πολλές κρίσεις, αλλά η κυρίαρχη, υπαρξιακή κρίση είναι η κλιματική. Το μέλλον του κόσμου βρίσκεται στα χέρια μας. Εάν δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα τα επόμενα 10 χρόνια, τίποτα άλλο δεν θα έχει σημασία.
Μπορείτε να μοιραστείτε τα τελευταία σας νέα; Με τι ασχολείστε τελευταία;
Θέλοντας να αναλάβω μια πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και να δείξω πόσο σημαντική και κρίσιμη είναι, πραγματοποιώ δράσεις εβδομαδιαίως μέσω του Fire Drill Fridays από τον Οκτώβριο του 2019, στην αρχή στην Ουάσιγκτον, και στη συνέχεια διαδικτυακά, περίπου από τον περασμένο Μάρτιο, λόγω της πανδημίας. Το 2020, είχαμε πάνω από 9 εκατομμύρια θεατές από όλον τον κόσμο σε όλες τις πλατφόρμες.
Κεντρική φωτογραφία: Courtesy of L’Oreal Paris