Ένα από τα «μειονεκτήματα» του να είσαι beauty editor είναι η απληστία που σε κυριεύει να δοκιμάσεις ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά. Σύμφωνοι, έχεις καταλήξει σε μερικά βασικά προϊόντα που δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα, αλλά δεν σταματάς ποτέ να αναζητάς τις τελευταίες εξελίξεις στις προτάσεις περιποίησης της επιδερμίδας και μακιγιάζ. Ωστόσο μια συντάκτρια ομορφιάς, η Mica Ricketts, όταν κλήθηκε να επιλέξει το brand που θα χρησιμοποιούσε για το υπόλοιπο της ζωής της αν θα έπρεπε να κρατήσει μόνο ένα, δεν δίστασε να καταλήξει στο Nars.
«Λανσαρίστηκε το 1994 και είναι το παιδί του makeup artist Francois Nars, ο οποίος, απογοητευμένος από τις προτάσεις επαγγελματικού μακιγιάζ της αγοράς, αποφάσισε να δημιουργήσει τις δικές του» γράφει η editor. Η αυλαία άνοιξε με 12 κραγιόν που απέσπασαν αμέσως το πιο θερμό χειροκρότημα, επιβεβαιώνοντας τη δίψα των beauty addicts για φόρμουλες υψηλής απόδοσης. «Αυτόν το μήνα το brand γιορτάζει τα 25α γενέθλιά του λανσάροντας ξανά την πρώτη σειρά κραγιόν σε ειδική κόκκινη συσκευασία, μαζί με τη μεγαλύτερη συλλογή κραγιόν που είχε ποτέ – 60 χρώματα σε ματ, σατέν και μεταλλιζέ αποχρώσεις» εξηγεί η Ricketts.
Μάλλον όχι παράξενα, ανάμεσα στις επώνυμες λάτρεις των Nars είναι απαιτητικές γυναίκες όπως οι Τζίτζι, Μπέλα Χαντίντ και η Κέιτ Μίντλετον. «Μέσα στο ένα τέταρτο του αιώνα από το πρώτο λανσάρισμά του, το brand έχει παρουσιάσει μια σειρά από εμβληματικά προϊόντα μακιγιάζ. Ειλικρινά, είναι ένα από τα λίγα brands που προτιμώ για κάθε κατηγορία, από foundations και μάσκαρα μέχρι ρουζ και highlighter» σχολιάζει η συντάκτρια ομορφιάς προσθέτοντας: «Αυτή η ευελιξία είναι που με κάνει να δηλώνω με σιγουριά ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιώ μόνο αυτό για το υπόλοιπο της ζωής μου, αν τα άλλα προϊόντα πέθαιναν και πήγαιναν στον παράδεισο».
Δες τρία προϊόντα που μπορείς να αγοράσεις:
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Ακολούθησε το WomanToc στο Instagram
κεντρική φωτό: EPA/PETER FOLEY