
Οι αρωματικοί πειραματισμοί δεν είναι παρά σύγχρονο φαινόμενο. Τη δεκαετία του 1950 υπήρχε η τάση οι γυναίκες να επιλέγουν ένα άρωμα, το οποίο τις συνόδευε για όλη τους τη ζωή, αφήνοντας πίσω τους τη signature ευωδιά τους. Πολλές είναι οι θρυλικές stars του παλιού Hollywood που με τις επιλογές τους καθόρισαν τα best-sellers των οίκων, ενώ άλλες, όπως η Mέριλιν Μονρόε με το Chanel No.5, ταυτίστηκαν με αυτές. Διαχρονικά και θηλυκά, ακολουθούν τα αρώματα που κοσμούσαν τα μπουντουάρ των πιο θρυλικών stars της δεκαετίας του 1950:
'Οντρει Χέπμπορν
Η σχέση της Χέπμπορν με τον Hubert de Givenchy κατάφερε να μείνει στην ιστορία, με την ηθοποιό να επιλέγει δημιουργίες του Γάλλου σχεδιαστή σε πολλές ταινίες της, όπως τις Breakfast at Tiffany’s και Sabrina. Ο Givenchy δημιούργησε το άρωμα L’Interdit αποκλειστικά για εκείνη το 1957, καθώς όμως το όνομά του σημαίνει "το απαγορευμένο" στα γαλλικά, οι φήμες λένε πως η Χέπμπορν δεν ήθελε να λανσαριστεί στην αγορά. Ο οίκος αποφάσισε τελικά να το λανσάρει τη δεκαετία του 1960, με την ηθοποιό να είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του φλοράλ αρώματος με τις νότες από γιασεμί, νάρκισσο και σανδαλόξυλο.
Eλίζαμπεθ Τέιλορ
Η Eλίζαμπεθ Τέιλορ ήταν πρωτοπόρος στο λανσάρισμα celebrity αρωμάτων με τη συλλογή της, που περιελάμβανε το iconic White Diamonds, να είναι μέχρι σήμερα η best-selling celebrity συλλογή. Πριν από τη δημιουργία της, η κινηματογραφική Κλεοπάτρα επέλεγε το Bal á Versailles του brand Jean Desprez. Αντλώντας έμπνευση από τους χορούς στο παλάτι των Βερσαλιών, το άρωμα περιείχε πάνω από 300 από τα πιο ακριβά φυσικά συστατικά, δημιουργώντας ένα πικάντικο αποτέλεσμα με νότες από περγαμόντο, τρεις ποικιλίες τριαντάφυλλου και κεδρόξυλο.
Διαβάστε περισσότερα στο harpersbazaar.gr