0
SHARES

Όταν βγαίνεις έξω μετά τη δουλειά με φίλους, παραγγέλνεις ένα ποτήρι κρασί για να χαλαρώσεις και να αποβάλεις το στρες της ημέρας, σωστά; Το ήξερες όμως ότι στην πραγματικότητα το αλκοόλ ενώ στην αρχή σε χαλαρώνει, μέσα στις επόμενες ώρες έχει διεγερτική δράση με αποτέλεσμα, για παράδειγμα, ενώ πέφτεις στο κρεβάτι ξερή από την κούραση, να ξυπνάς αργά μέσα στη νύχτα και να δυσκολεύεσαι να ξανακοιμηθείς;

Αν δεν κοιμάσαι καλά, ιδιαίτερα μετά από ένα βράδυ με πολλά κοκτέιλ, ίσως πρέπει να σκεφτείς να αντικαταστήσεις το οινόπνευμα με ένα φυσικό χυμό φρούτων και λαχανικών (ιδιαίτερα λαχανικών, που περιέχουν λιγότερα σάκχαρα). Άλλωστε η τάση των juice bars, που ξεκίνησε στο εξωτερικό, έχει έρθει και στην Ελλάδα και όλο και περισσότερα στέκια προσφέρουν έναν πλούσιο κατάλογο με mocktails, δηλαδή κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ.

Μια συντάκτρια του PopSugar, η Amanda McCoy, δοκίμασε να αντικαταστήσει το κρασί που έπινε κάθε βράδυ με το δείπνο της (έστω και αν ήταν μόνο ένα ποτηράκι) με φυσικό χυμό φρούτων και λαχανικών (ψυχρής έκθλιψης συγκεκριμένα, αλλά ένας οποιοσδήποτε χυμός μπορεί να κάνει δουλειά). Τι παρατήρησε; Ότι σταμάτησε να ξυπνάει ξανά και ξανά μέσα στη νύχτα. Ήδη από την πρώτη εβδομάδα ένιωθε πιο ξεκούραστη και γεμάτη ενέργεια.

Είχε όμως και ένα έξτρα μπόνους: Κόπηκαν οι λιγούρες που την οδηγούσαν αργά τη νύχτα στο ψυγείο, να αναζητά ό,τι πιο ανθυγιεινό υπήρχε μέσα. Μία μόλις εβδομάδα αργότερα, το στομάχι της ήταν πιο επίπεδο χωρίς να κάνει ούτε έναν κοιλιακό.

Δες πέντε τροφές που βελτιώνουν τον ύπνο χωρίς φάρμακα.

Photo: Dan Michael Sinadjan / Unsplash

TAGS