0
SHARES

Πριν από μερικές ώρες η Κένταλ Τζένερ με ένα βίντεο  που ανέβασε στο Instagram ισχυρίστηκε στους εκατομμύρια ακολούθους της ότι έχει μία πολύ αληθινή,ωμή, σκληρή, συγκινητική ιστορία να μοιραστεί μαζί τους. Φορώντας μόνο ένα τζιν και ένα λευκό T-Shirt το μοντέλο της οικογένειας Kardashian στήθηκε μπροστά στην κάμερα και με βαρύ και σοβαρό ύφος άρχισε να λέει πως είναι μία κοπέλα σαν όλες τις άλλες και ότι ο σκοπός αυτής της εξομολόγησης είναι να βοηθήσει και να δείξει στον κόσμο πως τους «συμμερίζεται» και τους «καταλαβαίνει». Η μητέρα της, Kρις, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για την καριέρα που έχουν κάνει στην διεθνή showbiz αλλά και στο social media όλες τις οι κόρες, μοιράστηκε το βίντεο λέγοντας πόσο περήφανη είναι για την απόφαση της κόρης της να μιλήσει ανοικτά για το «μεγάλο πρόβλημα της». Φυσικά ο κόσμος ενδιαφέρθηκε κατευθείαν για το όσα σκόπευε να εξομολογηθεί η Τζένερ σε προσεχές βίντεο, μόλις όμως αποκαλύφθηκε πως το μοντέλο ήθελε απλά και μόνο να πει δημόσια πως κάποτε είχε κι αυτή σπυράκια όπως όλοι οι έφηβοι και ότι επιπλέον όλο αυτό έγινε στα πλαίσια μίας ακριβοπληρωμένης καμπάνιας της εταιρίας δερματολογικών προϊόντων Proactiv, ήρθε η ώρα για την κοινή γνώμη να αναφωνήσει «φτάνει πια με τη βλακεία».

Το βίντεο που ανέβασε η Κένταλ στο Instagram. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Eνδεχομένως στο σύμπαν που ζει η Κένταλ Τζένερ όπου αν θες να βγεις με τις φίλες σου για ψώνια και καφέ έχεις τη δυνατότητα να μπεις στο πρώτο αεροπλάνο με προορισμό την Ρώμη και να πιεις Freddo Cappucino με θέα τα ισπανικά σκαλιά, το να έχεις ακμή στην εφηβεία σου μπορεί να είναι το απόλυτο, δυσεπίλυτο πρόβλημα της ζωής σου. Μπορεί μάλιστα η ίδια όντως να πιστεύει πως η απόφαση της να μιλήσει δημόσια για τα σπυράκια της είναι μία γενναία σημαντική κίνηση. Ωστόσο στο Twitter εδώ και λίγη ώρα συμβαίνει όργιο αρνητικών σχολίων που μάλλον περισσότερο έχουν βλάψει την υστεροφημία της παρά την έχουν βοηθήσει. Από την άλλη, ακόμα και η κακή διαφήμιση είναι καλή διαφήμιση, όπως λένε.

Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες που έτσι κι αλλιώς έχουν αρχίσει να κουράζονται από τη ζωή και τις περιπέτειες της οικογένειας Kardashian-Jenner έγιναν έξαλλοι όταν τελικά είδαν πως η «ωμή και γενναία» εξομολόγηση της Kένταλ δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία διαφήμιση για το πώς μπορείς να καταπραϋνεις το πρόβλημα της ακμής.

«Μάλλον με δουλεύεις, έτσι; Αυτή ήταν η σημαντική ανακοίνωση που ήθελες να κάνεις. Αυτό είναι μόνο ακόμα μία απελπισμένη προσπάθεια για να σε προσέξουμε,» γράφει μεταξύ άλλων μία χρήστρια του Twitter, ενώ μία άλλη γίνεται ακόμα πιο σαφής σχολιάζοντας «Γενναίες γυναίκες εκτίθενται καθημερινά μιλώντας για το ότι έχουν πέσει θύματα βιασμού ή κακοποίσης και η Κένταλ Τζένερ νομίζει πως γενναίο είναι να βγεις και να πεις για την ακμή σου». «Η Κρις Τζένερ θα έπρεπε να ντρέπεται που πούλησε αυτή την ιστορία όπως την πούλησε. Αυτή η οικογένεια είναι πραγματικά αηδιαστική,» γράφει κάποιος άλλος την στιγμή που ο εκπρόσωπος Τύπου της Proactiv ανακοίνωσε πως η Τζένερ είναι και επίσημα το πρόσωπο της εταιρίας για τη νέα χρονιά. 

Το όλο φιάσκο στο Twitter συνόδευσαν φυσικά και οι αντίστοιχες φωτογραφρίες με το μοντέλο να ποζάρει, δείχνοντας τα σπυράκια της.

Και οι αντίστοιχες εικόνες προώθησης των προϊόντων της Proactiv.

Σίγουρα μετά απ' όλο αυτό δεν έχουν μείνει και πολλοί λόγοι για να πάρει κανείς στα σοβαρά την 23χρονη που ποζάρει με φόντο μία χρυσή μπανιέρα εξομολογούμενη το «δράμα» της. Είναι το ίδιο πρόσωπο που πριν ένα χρόνο ισχυριζόταν πως παθαίνει κρίσεις πανικού και ότι η βιομηχανία της μόδας την έχει απομονώσει. 

Με πληροφορίες από τη DailyMail.

TAGS