ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

O Έλληνας αρωματοποιός Γιώργος Παπαχατζής άνοιξε το εργαστήριο του στην κάμερα της Deutsche Welle

Το γερμανικό κανάλι βρέθηκε στην Αθήνα για να μιλήσει με τον δημιουργό του αρώματος Nychta, από τριαντάφυλλα Δαμασκού και ροδέλαιο Βουλγαρίας.

O Έλληνας αρωματοποιός Γιώργος Παπαχατζής άνοιξε το εργαστήριο του στην κάμερα της Deutsche Welle

H γερμανική τηλεόραση της Deutsche Welle με αφορμή ένα εκτενές ρεπορτάζ της στη Βουλγαρία με επίκεντρο τη διάσημη «Κοιλάδα των Ρόδων» με τα εξαιρετικά εύοσμα και εντυπωσιακά ρόδα που ανθίζουν κάθε Απρίλη με Μάιο έως αρχές Ιουνίου, αλλά και την εξαιρετικά απαιτητική διαδικασία για την απόσταξή του πανάκριβου αιθέριου ελαίου τους, έφτασε και στην Αθήνα για να επισκεφθεί την ελληνική αρωματοποιία JOUR NAPER του Έλληνα αρωματοποιού Γιώργου Παπαχατζή.

«Όταν με κάλεσε στο τηλέφωνο η Ελληνογερμανίδα δημοσιογράφος Theodora Mavropoulos για να μου πει ότι εξεπλάγη ευχάριστα όταν ανακάλυψε στο ίντερνετ ότι ένας Έλληνας αρωματοποιός στο εργαστήριό του δημιουργεί ένα άρωμα βασισμένο στο πολύτιμο αυτό ροδέλαιο Βουλγαρίας και ότι ειδικά για αυτό το λόγο θα ήθελαν να ταξιδέψει από το Βερολίνο στην Αθήνα, νόμιζα απλά… ότι ήταν μια φάρσα».

Απεναντίας, η κυρία Mavropoulos με την ομάδα της πολύ σύντομα από εκείνο το τηλεφώνημα επισκέφθηκε το εργαστήριο της JOUR NAPER στην Αθήνα και στο πλευρό του δημιουργού της, Γιώργου Παπαχατζή έσπευσαν να μυηθούν στο μυστικιστικό και ηδυπαθές άρωμα Nychta by JOUR NAPER, όσο ο ίδιος έδινε στην κάμερα τις απαντήσεις στο γιατί έχει ιδιαίτερη αδυναμία στο συγκεκριμένο ροδέλαιο, προκειμένου να βάλουν με το άρωμα του έναν ξεχωριστό επίλογο σε αυτό το ρεπορτάζ. «Το γύρισμα αυτό ήταν μια μοναδική εμπειρία για ‘μενα, για να μην αναφέρω βέβαια και την απήχηση που είχε, αφού από τότε οι πωλήσεις του Nychta αλλά και το ενδιαφέρον που δείχνουν Γερμανικά και ελληνικά καταστήματα καλλυντικών-αρωμάτων, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Ο Γιώργος Παπαχατζής στη Deutsche Welle.

Το best seller της JOUR NAPER, το Nychta αποτελεί έναν ύμνο στο βαθύ, αισθαντικό και φίνο άρωμα των ρόδων της Δαμασκού. «Ένα άρωμα εμπνευσμένο από τον έρωτα και τη μοναξιά, τη λάμψη και το σκοτάδι της νύχτας, τις ανατροπές που μπορεί να επιφυλάσσει.

«Δύσκολο να αντισταθείς στις ηδονές που γενναιόδωρα σου χαρίζει μια Nychta, αλλά ακόμα πιο δύσκολο να καταφέρω μέσα σε 5 μήνες να βρω τη συνταγή που θα αιχμαλώτιζε τη σαγήνη της μέσα σε ένα μπουκάλι των 50 ml. Και από αυτή τη συνταγή δε θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει το βαρύτιμο και άκρως αισθαντικό αιθέριο έλαιο των ρόδων Βουλγαρίας, που παρά την ήπια προς χαμηλή αρωματική έντασή του διακρίνεται από μια αξεπέραστη, ανθοειδή, βαθιά, εκλεπτυσμένη και ελαφρώς γλυκιά ευωδιά, αυτή ακριβώς που ήθελα να χαρακτηρίσει και αυτό το άρωμα της exclusive συλλογής μου. Με τα λόγια αυτά ολοκληρώθηκε το γύρισμα της Deutsche Welle και της Euromaxx ενώ πολύ σύντομα πρόκειται να προβληθεί μια ακόμα συνέντευξη του Έλληνα αρωματοποιού στο You Tube, από την DW που θα αποκαλύψει στους λάτρεις του είδους ακόμα περισσότερα για το brand του. Εν αναμονή λοιπόν.

O Έλληνας αρωματοποιός Γιώργος Παπαχατζής άνοιξε το εργαστήριο του στην κάμερα της Deutsche Welle

Λίγα λόγια για τα τριαντάφυλλα Δαμασκού/Βουλγαρίας και το ροδέλαιο

Για ένα λίτρο ροδέλαιου απαιτούνται γύρω στα 900 κιλά ροδοπετάλων, γεγονός που καθιστά υψηλή την τιμή του (υπολογίζεται ότι η αξία του 1 lt μπορεί να φτάσει τα 7.500€)


Σύμφωνα με την ιστορία τα τριαντάφυλλα Δαμασκού εισήχθησαν στην Δυτική Ευρώπη από τη Συρία και συγκεκριμένα από τους Σταυροφόρους τον 13ο-14ο αιώνα, ενώ οι Τούρκοι κατακτητές το μετέφεραν στη Βουλγαρία τον 17ο αι.

Πώς επιδρά το άρωμά της στον εγκέφαλο; Ηρεμεί, χαλαρώνει, διεγείρει τη λίμπιντο, χαρίζει αίσθηση εσωτερικής γαλήνης, αισθησιασμού, ευτυχίας, αλλά και εκλεπτυσμένης πολυτέλειας.

Η ονομασία του γένους rosa προέρχεται από την Ελληνική λέξη “ρόδο” που σημαίνει κόκκινο, καθώς τα ρόδα (τριαντάφυλλα) των αρχαίων ήταν κόκκινα και σύμφωνα με τη μυθολογία πήραν το χρώμα τους από το αίμα της θεάς Αφροδίτης.

Επίσης rosa damascena, συναντάμε στη γενέτειρα της αρωματοποιίας την πόλη Γκρας της Γαλλίας, τη Σπάρτη (Ισπάρτα) της Τουρκίας, το Μαρόκο, τη Ρωσία, το Πακιστάν, το Ουζμπεκιστάν, Ιράν, την Αίγυπτο.

Αποτελεί ένα από τα λίγα είδη τριαντάφυλλων κατάλληλων για απόσταξη, και το πρώτο και το καλύτερο που χρησιμοποιήθηκε στην αρωματοποιία!

To άρωμα NYCHTA by JOUR NAPER μπορείτε να το δοκιμάσετε στο:

i-D Concept Stores (Κολωνάκι)

Black Spaghetti Barber Shop (Kολωνάκι)

Sensities (Σύνταγμα)

Sotris (Γλυφάδα)

White Boutiques (Βούλα)

Και σε sale points σε όλη την Ελλάδα που θα βρείτε στο eshop www.journaper.com

Instagram: jour_naper

Facebook: Journaper

Ακολούθησε το WomanToc στο Instagram

Read Next

26 Απρ 2024

Agapis Jewellery: Η Αγάπη Σμπώκου σχεδιάζει κοσμήματα που ακολουθούν τον φυσικό ρυθμό της Φύσης

Τα Agapis Jewellery μέσα από μία πορεία 12 χρόνων έχουν γίνει συνώνυμο της καλαισθησίας. Τώρα αποκτούν το πρώτο τους κατάστημα.

16 Απρ 2024

Ancient Greek Sandals x Castañer: Η capsule συλλογή- ωδή στην μεσογειακή κληρονομιά

Μια συνεργασία που απογειώνει τον διαχρονικό σχεδιασμό συνδυάζοντας την ελληνική και ισπανική χειροτεχνία.

Περισσότερα από

Made in Greece

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!