ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ: "Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα"

Με την αληθινή ιστορία του Όττο on camera απευθείας από τη Μήλο ξεκινά η νέα τουριστική σεζόν που συμβουλεύει τους επισκέπτες "να προσέχουν γιατί…"

Με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 5η θέση στις προτιμήσεις των τουριστών παγκοσμίως, η χώρα προετοιμάζεται τώρα για μία από τις καλύτερες χρονιές στον τομέα του τουρισμού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία.

Μετά από πολύ επιτυχημένες καμπάνιες και μότο, με κορωνίδα ίσως το Live Your Myth in Greece, ο ΕΟΤ παρουσιάζει τώρα τη νέα του καμπάνια που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Όττο. Ενός επισκέπτη από την Αυστρία που όταν βρέθηκε σε κατάσταση burn out ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές, για να εντυπωσιαστεί όχι μόνο από το τοπίο, τον ήλια και τη θάλασσα, αλλά και την αγάπη των ανθρώπων που τον αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Όμως ο ίδιος προειδοποιεί: "όποιος είναι να την επισκεφθεί, να το σκεφτεί διπλά". Γιατί; Γιατί μπορεί να μη φύγει τελικά ποτέ, όπως στη δική του περίπτωση.

Έτσι, στο σποτ καταγράφεται η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας... όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως θέλγητρα για τους επισκέπτες. Όμως είναι και η δική του, προσωπική αφήγηση, που εγείρει το συναίσθημα των θεατών.


Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε σχετικά με τη νέα καμπάνια: "Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα. Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο.

Ενώ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε για την νέα καμπάνια:

"Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend, o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό".

Read Next

26 Απρ 2024

Agapis Jewellery: Η Αγάπη Σμπώκου σχεδιάζει κοσμήματα που ακολουθούν τον φυσικό ρυθμό της Φύσης

Τα Agapis Jewellery μέσα από μία πορεία 12 χρόνων έχουν γίνει συνώνυμο της καλαισθησίας. Τώρα αποκτούν το πρώτο τους κατάστημα.

16 Απρ 2024

Ancient Greek Sandals x Castañer: Η capsule συλλογή- ωδή στην μεσογειακή κληρονομιά

Μια συνεργασία που απογειώνει τον διαχρονικό σχεδιασμό συνδυάζοντας την ελληνική και ισπανική χειροτεχνία.

Περισσότερα από

Made in Greece

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!