ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Όταν το καφεκοπτείο μοιάζει με μίνι μουσείο σύγχρονου design.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους».

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

30 Απρ 2024

"Fashion Innovation Award" για τα HUAWEI FreeClip στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Η Huawei στηρίζει την δημιουργικότητα των νέων σχεδιαστών στα New Designers Awards στο 34ο Athens Fashion Week

30 Απρ 2024

Πασχαλινές αγορές και διασκέδαση. O ιδανικός προορισμός για όλες τις νονές - και τους μικρούς μας φίλους

Ένα μέρος που η νονά απολαμβάνει τα ψώνια της και τα βαφτιστήρια ατελείωτο παιχνίδι.

Περισσότερα από

Life

29 Απρ 2024

Δίψα για Πάσχα με τους αγαπημένους; Δίψα για Βίκος Cola 1+1

Η καλύτερη συντροφιά στο γιορτινό τραπέζείναι η Bίκος Cola που έρχεται κι αυτό το Πάσχα με την προσφορά 1 + 1.

28 Απρ 2024

Ημερομηνία γέννησης και αστρολογία: Τι αποκαλύπτει η μέρα που γεννηθήκαμε για την τύχη μας;

Ποια είναι η επίδραση της ημερομηνίας γέννησης στη ζωή και την τύχη μας;

28 Απρ 2024

Πάσχα στην Ελλάδα: Προορισμοί, έθιμα, ξενοδοχεία και εστιατόρια για να σχεδιάσετε τα καλύτερα ταξίδια

Οι προορισμοί σε βουνό, θάλασσα αλλά και τις πόλεις γιορτάζουν το φετινό Μαγιάτικο Πάσχα τελετουργικά και τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια έχουν ετοιμάσει ξεχωριστά πακέτα, προσφορές και μενού. Φτιάξαμε τον μόνο οδηγό που θα χρειαστείτε για να σχεδιάσετε τα Πασχαλινά ταξίδια σας στην Ελλάδα.

26 Απρ 2024

Το λαχανικό που δεν τρως και μειώνει την αρτηριακή πίεση

Αυτό το ιδιαίτερο λαχανικό είναι της εποχής, μειώνει τα συμπτώματα την αρτηριακή πίεση και είναι πεντανόστιμο.

26 Απρ 2024

Οι νηστίσιμες εστιατορικές στάσεις των Αθηνών

Η πόλη νηστεύει και το κάνει τόσο με τρόπο παραδοσιακό, όσο και με πιο εναλλακτικές γεύσεις. Ανακαλύψτε νηστίσιμα φαγητά σε τέσσερα εστιατόρια της Αθήνας, για τις ημέρες λίγο πριν το Πάσχα.

25 Απρ 2024

Το ψυχολογικό προφίλ ενός βιαστή

Γιατί ένας άνθρωπος να καταλήγει σε αυτή την βίαιη πράξη; Ζητήσαμε μια ανάλυση από τον ψυχίατρο Αριστοτέλη Βάθη.

25 Απρ 2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 25/4

Η Ζεντάγια, οι Unboxholics κι η Αγγελική Παπούλια προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.