ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον

Μια νέα καμπάνια της P&G μάς δείχνει τρόπους να κάνουμε οικονομία ενώ ταυτόχρονα αντιστεκόμαστε στην κλιματική αλλαγή μέσα από μικρές, καθημερινές πράξεις.

 Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον

Σε μια περίοδο που η συζήτηση γύρω από την κλιματική αλλαγή αυξάνεται διαρκώς ενώ ταυτόχρονα η πανδημία παραμένει στο επίκεντρο καθιστώντας το σπίτι το κέντρο των περισσότερων καθημερινών δραστηριοτήτων, η P&G που δεσμεύεται σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέσα στην δεκαετία, ενθαρρύνει ταυτόχρονα την υιοθέτηση ενός βιώσιμου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον, μοντέλου οικιακής κατανάλωσης, μέσα από τα προϊόντα της.

Η πρωτοβουλία της εταιρείας φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στο σπίτι αναγνωρίζεται από τους Έλληνες καταναλωτές ως εξαιρετικά σημαντική για την προστασία του πλανήτη. Συγκεκριμένα, το 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές, ενώ το 86% πιστεύει ότι οι μικρές, καθημερινές πράξεις στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, το 37% των Ελλήνων, παραδέχεται πως κάνει λιγότερες φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, από όσες πραγματικά θα ήθελε, επισημαίνοντας ως κύριο ανασταλτητικό παράγοντα την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης για τον τρόπο και δευτερευόντως την έλλειψη χρόνου.

Tο 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές

Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας έρευνας, οι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%.

Ταυτόχρονα, περίπου το 80% των Ελλήνων θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Oι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%.

Η P&G, μέσα από τα προϊόντα της, αγγίζει καθημερινά 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, ακούει τις ανάγκες τους και συμβάλλει στη φροντίδα του νοικοκυριού και της οικογένειάς τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις και τα προϊόντα της, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση.

Έτσι μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού μας. Για παράδειγμα, είναι γεγονός ότι το 60% του αποτυπώματος άνθρακα που αφήνει το πλυντήριο ρούχων προέρχεται από τη θερμοκρασία πλύσης. Κάθε φορά που χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 30°C και με τη βοήθεια ενός απορρυπαντικού που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως είναι οι κάψουλες Ariel, έχουμε τέλεια καθαριότητα, με 35% λιγότερη ενέργεια.

Κάθε φορά που χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 30°C και με τη βοήθεια ενός απορρυπαντικού που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως είναι οι κάψουλες Ariel, έχουμε τέλεια καθαριότητα, με 35% λιγότερη ενέργεια.

Σήμερα, χάρη στην τεχνολογία, μπορούμε να αποφύγουμε το ξέβγαλμα των πιάτων πριν μπουν στο πλυντήριο. Προϊόντα όπως οι κάψουλες πιάτων Fairy καθαρίζουν αποτελεσματικά τα πιάτα χωρίς να χρειάζονται ξέβγαλμα, κάτι που βοηθά να εξοικονομήσουμε νερό.

Και είναι πολλές ακόμα οι μικρές πράξεις που μπορούμε όλοι να κάνουμε στο σπίτι μας σήμερα, για έναν καλύτερο πλανήτη αύριο, για τα παιδιά μας. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να ξεκινήσουμε. Σήμερα.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.epithimies.gr

 Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον
Μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» η P&G δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού μας.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

30 Απρ 2024

Μεγάλη Εβδομάδα και Πάσχα στην Αθήνα: Ένας οδηγός της τελευταίας στιγμής

Σε περίπτωση που δεν επιλέξεις Πάσχα στο χωριό (ή στο νησί), οι παρακάτω γραμμές σε ενδιαφέρουν.

30 Απρ 2024

"Fashion Innovation Award" για τα HUAWEI FreeClip στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Η Huawei στηρίζει την δημιουργικότητα των νέων σχεδιαστών στα New Designers Awards στο 34ο Athens Fashion Week

Περισσότερα από

Life

30 Απρ 2024

Πασχαλινές αγορές και διασκέδαση. O ιδανικός προορισμός για όλες τις νονές - και τους μικρούς μας φίλους

Ένα μέρος που η νονά απολαμβάνει τα ψώνια της και τα βαφτιστήρια ατελείωτο παιχνίδι.

29 Απρ 2024

Δίψα για Πάσχα με τους αγαπημένους; Δίψα για Βίκος Cola 1+1

Η καλύτερη συντροφιά στο γιορτινό τραπέζείναι η Bίκος Cola που έρχεται κι αυτό το Πάσχα με την προσφορά 1 + 1.

28 Απρ 2024

Ημερομηνία γέννησης και αστρολογία: Τι αποκαλύπτει η μέρα που γεννηθήκαμε για την τύχη μας;

Ποια είναι η επίδραση της ημερομηνίας γέννησης στη ζωή και την τύχη μας;

28 Απρ 2024

Πάσχα στην Ελλάδα: Προορισμοί, έθιμα, ξενοδοχεία και εστιατόρια για να σχεδιάσετε τα καλύτερα ταξίδια

Οι προορισμοί σε βουνό, θάλασσα αλλά και τις πόλεις γιορτάζουν το φετινό Μαγιάτικο Πάσχα τελετουργικά και τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια έχουν ετοιμάσει ξεχωριστά πακέτα, προσφορές και μενού. Φτιάξαμε τον μόνο οδηγό που θα χρειαστείτε για να σχεδιάσετε τα Πασχαλινά ταξίδια σας στην Ελλάδα.

26 Απρ 2024

Το λαχανικό που δεν τρως και μειώνει την αρτηριακή πίεση

Αυτό το ιδιαίτερο λαχανικό είναι της εποχής, μειώνει τα συμπτώματα την αρτηριακή πίεση και είναι πεντανόστιμο.

26 Απρ 2024

Οι νηστίσιμες εστιατορικές στάσεις των Αθηνών

Η πόλη νηστεύει και το κάνει τόσο με τρόπο παραδοσιακό, όσο και με πιο εναλλακτικές γεύσεις. Ανακαλύψτε νηστίσιμα φαγητά σε τέσσερα εστιατόρια της Αθήνας, για τις ημέρες λίγο πριν το Πάσχα.

25 Απρ 2024

Το ψυχολογικό προφίλ ενός βιαστή

Γιατί ένας άνθρωπος να καταλήγει σε αυτή την βίαιη πράξη; Ζητήσαμε μια ανάλυση από τον ψυχίατρο Αριστοτέλη Βάθη.