Το καλοκαίρι είναι εδώ και μαζί με αυτό και αμέτρητες λιχουδιές, όπως παγωτά και κοκτέιλς, που κάνουν την υγιεινή διατροφή ακόμα πιο δύσκολη. Πώς θα καταφέρουμε να απολαύσουμε εποχιακές γεύσεις με υγιεινό τρόπο; Εκτός από τα ανθυγιεινά και επιβαρυντικά φαγητά, υπάρχουν πολλές καλοκαιρινές επιλογές που είναι πολύ υγιεινές και δίνουν τη φρεσκάδα της εποχής στο μενού μας, χωρίς να μας επιβαρύνουν. Εμείς, ρωτήσαμε δέκα διατροφολόγους τι τρώνε το καλοκαίρι για να μείνουν ικανοποιημένοι γευστικά αλλά και να μην επιβαρύνονται με περιττές θερμίδες. Πάρε ιδέες από αυτούς! 

Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, @kallia_giannitsopoulou

  • Πρωινό: γάλα αμυγδάλου με 4 κ. σ γκρανόλα
  • Δεκατιανό: 2 νεκταρίνια
  • Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριάμ με 2 φρυγανιές και σαλάτα με 4-5 ντοματίνια και ένα αγγουράκι
  • Απόγευμα: ένα παγωτό λάιτ
  • Βράδυ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα και μια μικρή πίτα

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Κεντρική φωτογραφία: iStock

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS