Η άνοιξη έφτασε επιτέλους και ο χρόνος μετρά ήδη αντίστροφα για την απώλεια των περιττών κιλών μέχρι το καλοκαίρι. Ξεκινήστε από τώρα κιόλας, ακολουθώντας αυτά τα 7 βασικά βήματα για να χάσετε τα κιλά που θέλετε σίγουρα.

Βήμα 1o: Θέστε ρεαλιστικό στόχο

Όσο πιο κοντά στο τρέχον βάρος σσε στοχεύετε τόσο πιο ρεαλιστικές είναι οι πιθανότητές σας επιτυχίας. Οι έρευνες δείχνουν ότι μια απώλεια βάρους της τάξεως του 10% θεωρείται εφικτή, ενώ ένας μεγαλύτερος στόχος μπορεί να είναι τρομακτικός. Από τη στιγμή που έχετε χάσει 10% του βάρους σας, θα πάρετε κουράγιο για να ορίσετε ένα νέο στόχο στην περίπτωση που θα θέλετε να χάσετε περισσότερα κιλά.

 Από τη στιγμή που έχετε χάσει 10% του βάρους σας, θα πάρετε κουράγιο για να ορίσετε ένα νέο στόχο στην περίπτωση που θα θέλετε να χάσετε περισσότερα κιλά.

Να είστε εξίσου πραγματίστρια για το χρονικό πλαίσιο: ένας υγιής ρυθμός απώλειας βάρους είναι περίπου μισό με ένα κιλό την εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Aκολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Kεντρική φωτογραφία Unsplash

TAGS