Η αντιγήρανση δεν αφορά μόνο το δέρμα. Η καλή διατροφή σε βοηθά να μεγαλώνεις με υγεία. 

Oι 7 τροφές που κάνουν καλό

‣ Λιπαρά ψάρια (άγριος σολομός, σαρδέλα, τόνος): Περιέχουν άπαχη πρωτεΐνη, Ω3 λιπαρά οξέα, σελήνιο.

‣ Πράσινα φυλλώδη λαχανικά (λαχανίδα, σπανάκι, λαχανίδα): Περιέχουν βιταμίνες A, C και Ε, Ω3, πρωτεΐνη και σελήνιο.

‣ Αβγό: Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, βιταμίνες Α, Ε, σελήνιο και ψευδάργυρο.

‣ Λιναρόσπορος: Με Ω3 και σελήνιο.

‣ Όσπρια (φακές, ρεβίθια): Προσφέρουν πρωτεΐνη, ψευδάργυρο.

‣ Αβοκάντο: Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά, βιταμίνες C και Ε.

‣ Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο: Προσφέρει καλά λιπαρά, βιταμίνη Ε.

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Aκολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Kεντρική φωτογραφία: iStock

TAGS