0
SHARES

Σε μία δύσκολη περίοδο πανδημίας, όπως αυτή που διανύουμε με τον κορονοϊό, εφοδιαζόμαστε με τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά. Τρώγοντας συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά, θωρακίζουμε τον οργανισμό μας απέναντι στις ιώσεις και φυσικά στον κορονοϊό που μας απειλούν αυτή την εποχή. Τα τελευταία θα μας βοηθήσουν να υψώσουμε ασπίδα απέναντι σε ιούς και άλλους «εισβολείς», όπως είναι τα μικρόβια. Μην ξεχνάτε πως πρέπει να έχετε ποικιλία στη διατροφή σας, να πίνετε άφθονο νερό, να γυμνάζετε τακτικά και να διασφαλίσετε έναν επαρκή ύπνο ώστε να υψώσετε το τοίχος απέναντι στους αόρατους εχθρούς, όπως τα μικρόβια και τους ιούς.

Ας μάθουμε ποιες τροφές δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας ή αναλαμβάνουν ενίσχυση ενός λιγότερου ισχυρού.

  

Εσπεριδοειδή όπως γκρέιπφρουτ, πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, lime

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C που αυξάνει την παραγωγή των λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή άμυνας για την καταπολέμηση των λοιμώξεων. Το σώμα μας δεν παράγει και δεν αποθηκεύει τη βιταμίνη C γι’ αυτό προσθέστε φρούτα στο ενδιάμεσο των γευμάτων σας.

Πορτοκάλια: πλούσια σε βιταμίνη C που αυξάνει την παραγωγή των λευκών αιμοσφαιρίων

Κόκκινες πιπεριές: Μία από τις πιο πλούσιες τροφές για το ανοσοποιητικό

Οι κόκκινες πιπεριές μάς εντυπωσιάζουν με τον πλούτο τους σε βιταμίνη C αφού είναι πιο μεγάλος κι από τον αντίστοιχο των εσπεριδοειδών. Προσθέστε τις σε σαλάτες!

Κόκκινες πιπεριές: Μία από τις πιο πλούσιες τροφές σε βιταμίνη C

Μπρόκολο, σπανάκι

Μάς προσφέρουν βιταμίνες A, C, E, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Το κλειδί για να απολαμβάνουμε όλα τα οφέλη τους, είναι να τα μαγειρεύουμε όσο το δυνατόν λιγότερο ή να τα τρώμε ακόμη και ωμά.

Σπανάκι: Εξαιρετική πηγή για βιταμίνες A, C, E, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

 

Κεφίρ

Εξαιρετική πηγή φιλικών βακτηρίων και ζυμομυκήτων που αποικούν το γαστρεντερικό μας σύστημα, το οποίο αποτελεί περίπου το 70% του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Περιέχει πολύ περισσότερα προβιοτικά από το κοινό γιαούρτι και μάλιστα ορισμένα στελέχη παράγουν ουσίες που αναστέλλουν την ανάπτυξη βακτηρίων και ιών εισβολέων.

Κεφίρ: Μοναδική πηγή φιλικών βακτηρίων και ζυμομυκήτων

Οστρακοειδή όπως στρείδια, μύδια, αστακός, καβούρι

Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, ο οποίος βρίσκεται στην α-μακροσφαιρίνη, μια απαραίτητη πρωτεΐνη στο ανοσοποιητικό μας σύστημα!

Οστρακοειδή όπως στρείδια, μύδια, αστακός, καβούρι είναι πλούσια σε ψευδάργυρο.

 

Με πληροφορίες από iatronet, tofarmakeiomou

ΦΩΤΟ: pexels, unplash

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram 

TAGS