0
SHARES

Θέλεις να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά αλλά δεν έχεις τον χρόνο ούτε την ενέργεια να αφοσιωθείς σε μια δραστηριότητα πιο εντατική από το βάδην; Η αλήθεια είναι ότι και με αυτό μπορείς να δεις αποτέλεσμα, υπό προϋποθέσεις όμως.

Τι κάνεις λάθος λοιπόν και ενώ πηγαίνεις κάθε μέρα για περπάτημα -ή τουλάχιστον έχεις εγκαταλείψει τα μηχανοκίνητα μέσα για τις κοντινές μετακινήσεις σου- ο δείκτης της ζυγαριάς παραμένει αμετακίνητος;

Η trainer και φυσικοθεραπεύτρια Molly Canu απαντά ότι ενώ οι ειδικοί συνιστούν 30 λεπτά περπάτημα τη μέρα, αυτά αντιστοιχούν μόλις σε 3.000-5.000 βήματα, τα οποία επαρκούν για τη διατήρηση μιας ικανοποιητικής φυσικής κατάστασης αλλά όχι για την απώλεια βάρους.

Όπως εξηγεί μια άλλη trainer, η Jennifer Giamo, «συνιστώ στους πελάτες μου να κάνουν τουλάχιστον 10.000 βήματα τη μέρα (γύρω στα 8 χιλιόμετρα) και, φυσικά, αν είναι εφικτό, ακόμα περισσότερα!».

Φυσικά, η άσκηση δεν επαρκεί αν δεν συνοδεύεται από μια πιο υγιεινή διατροφή, ειδικά όταν μιλάμε για απώλεια βάρους. Σε αυτό το σημείο, η διατροφολόγος Lauren Harris-Pincus μας υπενθυμίζει έναν βασικό κανόνα: «Ό,τι κι αν τρώτε, όποιον τύπο δίαιτας κι αν ακολουθείτε, για να χάσετε βάρος πρέπει να δημιουργήσετε ένα θερμιδικό έλλειμμα». Δηλαδή, να καις περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις.

Δες τι θα συμβεί στο σώμα σου αν αρχίσεις να περπατάς κάθε μέρα:

Κεντρική φωτό: Gert Boers / Unsplash

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS