Δεν είναι λίγες οι φορές που ξυπνάμε με τρομερές ενοχλήσεις στο στομάχι. Και προσπαθούμε να καταπολεμήσουμε τον φρικτό αυτό πόνο με διάφορα χάπια. Τελικά όμως η λύση μπορεί να μη βρίσκεται στο φαρμακείο του σπιτιού μας αλλά στην κουζίνα μας.

Σίγουρα η αίσθηση του αναστατωμένου στομαχιού είναι ανυπόφορη και δυσχεραίνει κάθε δραστηριότητα μέσα στη μέρα. Αν μάλιστα ταλαιπωρείστε από στομαχικές κράμπες, καούρα και ναυτία, τότε η κατάσταση είναι αρκετά ανησυχητική με αποτέλεσμα να δυσκολεύεστε να σηκωθείτε από το κρεβάτι και να μην μπορείτε να πάτε στη δουλειά. 

Ρίξτε λοιπόν μια ματιά στις τροφές που θα βοηθήσουν το στομάχι σας να συνέλθει άμεσα.

Το ρύζι και τα άσπρα ζυμαρικά, σκέτα χωρίς τυρί και σάλτσα, μαζί με ψητό ή βραστό κοτόπουλο είναι ένα φαγητό που ενδείκνυται για τις στομαχικές διαταραχές, όπως επίσης και οι βραστές πατάτες. Ποιες άλλες τροφές θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε πιο γρήγορα;

Μπανάνες
Κάποιος λόγος θα υπάρχει που οι μπανάνες συνίστανται στους μαραθωνοδρόμους σαν τονωτικό ενέργειας. Είναι εύκολες στην πέψη και γενικά δε δημιουργούν διαταραχές στο στομάχι. Περιέχουν, επίσης, πηκτίνη, που βοηθά φυσικά τις κινήσεις του εντέρου.

Παπάγια
Η παπάγια είναι ένα τροπικό φρούτο, που βρίσκεται στην κορυφή της λίστα με τα καταπραϋντικά του στομαχιού. Η κατανάλωση της διευκολύνει την πέψη, αντιμετωπίζει τη δυσπεψία και μπορεί να βοηθήσει στη δυσκοιλιότητα. Το μυστικό της βρίσκεται στα δύο ένζυμα παπαΐνη και χυμοπαπαΐνη, τα οποία διασπούν τις πρωτεΐνες και ηρεμούν το στομάχι δημιουργώντας ένα υγιές, όξινο περιβάλλον.

Τζίντζερ
Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, έχει διαπιστωθεί ότι το τζίντζερ λειτουργεί σαν γιατρικό κατά της ναυτίας και μπορεί να βελτιώσει τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος. Πρέπει όμως να θυμάστε ότι το συνιστώμενο όριο είναι 4 γραμμάρια την ημέρα. Μπορείτε να φάτε ένα κομμάτι φρέσκο τζίντζερ ή να το προσθέσετε σε καυτό νερό μαζί με τσάι και λεμόνι για ένα ανακουφιστικό για το πεπτικό σας ρόφημα.

 

TAGS