Από την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο (kokkalidiet.gr)

Ναι, μπορείς να λάμπεις όταν τρως τις κατάλληλες τροφές! Οι σωστές διατροφικές μας επιλογές αντικατοπτρίζονται και εξωτερικά, στην υγεία του δέρματος. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών βασίζουν τις πρώτες ύλες σε συγκεκριμένες τροφές και ουσίες. Ξεκίνα από σήμερα να πίνεις πολύ νερό, πράσινο τσάι και ενίσχυσε τη διατροφή σου με τα παρακάτω τρόφιμα και δες διαφορά στο δέρμα σου σε 1 μήνα:

· Κανέλα

· Κακάο

· Goji berries

· Acai Berries

· Κουρκουμάς

· Πράσινο τσάι

· Χυμός λεμονιού

· Αβοκάντο

· Σολωμός

· Καρότο

· Καρύδια

· Αμύγδαλα

Διατροφικό πλάνο για υγιές και λαμπερό δέρμα:

Πρωινό:

Γιαούρτι 2% με νιφάδες βρώμης, κανέλα, μέλι και goji berries, Πράσινο Τσάι
ή
Ομελέτα με ασπράδια, μανιτάρια και βρώμη

Δεκατιανό:

Πορτοκάλι ή ακτινίδια ή μανταρίνια & 1 ποτ χυμός ντομάτας

Μεσημεριανό:

Σολωμός φούρνου ή τόνος ή γαρίδες με καστανό ρύζι ή κινόα και μανιτάρια, Πολύχρωμη σαλάτα φρέσκων λαχανικών με ελαιόλαδο και λεμόνι
ή
Φακές ή ρεβίθια με πλιγούρι και σαλάτα χόρτα με ελαιόλαδο και λεμόνι
ή
Μακαρόνια ολικής αλέσεως με γαρίδες και πολύχρωμα λαχανικά και Σαλάτα μπρόκολο και κουνουπίδι με λεμόνι και μουστάρδα

Απογευματινό:

Αχλάδι ή μήλο και 1 χούφτα ωμά αμύγδαλα & καρύδια πασπαλισμένα με κανέλα

Βραδινό:

Σαλάτα σπανάκι ή μπρόκολο με αυγά ποσέ ή ομελέτα και κριθαρένιο παξιμάδι
ή
Καροτόσουπα με κρουτόν ολικής αλέσεως και γιαούρτι 2%
ή
Ντοματόσουπα με κρουτόν ολικής αλέσεως και καυτερές πιπεριές και Κατίκι Δομοκού

Πηγή: www.shape.gr

Photo by Louis Hansel @shotsoflouis on Unsplash

TAGS