0
SHARES

Η πρακτική Chi Gong έχει τις ρίζες της στην αρχαία Κίνα και θεωρείται μέχρι σήμερα μία από τις διασημότερες πρακτικές για την ευεξία του σώματος και την ισορροπία του νου- κάτι σαν κινούμενος διαλογισμός. 

Οι ασκήσεις που περιλαμβάνει αυτή η πρακτική συνδέονται άμεσα με την αναπνοή και εφαρμόζονται σε πολλές διαφορετικές εκδοχές τους μέχρι σήμερα. 

Μάλιστα, η συγκεκριμένη τεχνική είναι η αγαπημένη πολλών ανθρώπων που ζουν στις μεγάλες πόλεις, αφού έχει ευεργετικές ιδιότητες για το άγχος και την πνευματική ισορροπία. 

Μία συγκεκριμένη άσκηση της πρακτικής, που απαιτεί μόλις λίγες επαναλήψεις, υπόσχεται να σε ανακουφίσει από το άγχος, εξασφαλίζοντας μακροζωία (ως γνωστόν, το υπερβολικό άγχος συνδέεται με πολλά προβλήματα υγείας). 

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σταθείς όρθια με τα πόδια ανοιχτά, λίγο πιο έξω από την ευθεία των ώμων σου. 

Σήκωσε τα χέρια στο στήθος σου, με τις παλάμες αντικριστά και στη συνέχεια τέντωσε το ένα σου χέρι στο πλάι, σαν να κρατούσες ένα τόξο. Την ίδια στιγμή, το άλλο χέρι τραβιέται λυγισμένο προς τα πίσω- σαν να ετοιμαζόσουν να ρίξεις το βέλος. Πάρε βαθιά αναπνοή και γύρισε το κεφάλι σου προς το τεντωμένο χέρι σου. Εξέπνευσε, και γύρνα στην αρχική σου θέση. 

Κάνε το ίδιο από την άλλη πλευρά και επανάλαβε 5 φορές. 

Εκτός από το άγχος, η συγκεκριμένη άσκηση ωφελεί τη μέση και την πλάτη σου. 

Δες την άσκηση στο 6ο λεπτό του βίντεο. 

 

TAGS