Μεγαλώνοντας το σώμα μας αλλάζει. Τα επίπεδα των ορμονών πέφτουν, ο μεταβολισμός λειτουργεί με λίγο πιο αργούς ρυθμούς ενώ απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια η διατήρηση δυνατών μυών. Σημαντικό ρόλο στα παραπάνω παίζει ο τρόπος ζωής που έχουμε υιοθετήσει όλα αυτά τα χρόνια, καθώς μερικές συμπεριφορές μπορούν να οδηγήσουν σε πόνους των αρθρώσεων και δυσκολία σε κάποιες κινήσεις. Βέβαια, τα παραπάνω "αποθαρρυντικά" δεδομένα δεν σημαίνουν ότι επειδή μεγαλώνουμε πρέπει να σταματήσουμε να απολαμβάνουν όλα όσα μας έκαναν να αισθανόμαστε χαρούμενοι σε μικρότερες ηλικίες.

Για παράδειγμα, η γυμναστική καλό είναι να μας συνοδεύει σε όλες τις ηλικίες καθώς μόνο οφέλη μπορούμε να κερδίσουμε από αυτή με το πέρασμα των χρόνων. Οι προπονήσεις, ωστόσο, είναι σημαντικό να αλλάζουν και να προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε ηλικίας. Για αυτό και είναι λογικό να πρέπει να αποφύγεις ορισμένες ασκήσεις που συνήθιζες να κάνεις στα 20, τα 30 ή τα 40. Ο λόγος είναι πολύ απλός: Οι κινήσεις αυτές δεν είναι φιλικές προς τις αρθρώσεις και μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρούς τραυματισμούς, επηρεάζοντας σαφώς τις επιδόσεις στην γυμναστική. Και ποιες είναι αυτές;

1.Πιέσεις σε πάγκο άρσης βαρών

Διαβάστε περισσότερα στο shape.gr

Κεντρική φωτοφραφία : iStock

 

TAGS