Και φυσικά δε σταματά όταν επιστρέφεις στο σπίτι, καθώς ένα απόγευμα στον καναπέ σου μπορεί να καταστρέψει τις υγιεινές επιλογές που έκανες όλη την ημέρα, αν ακολουθείς τις λάθος συνήθειες για απώλεια βάρους σήμερα. Όσον αφορά, λοιπόν, τη διατήρησή σου στο σωστό δρόμο για την απώλεια βάρους και το απόγευμα- βράδυ, ακολούθησε τους κανόνες που ακολουθούν:

Να σταματάς το φαγητό μετά το βραδινό. Είναι πολύ εύκολο να αρχίζεις να τρως ασυναίσθητα σνακ όταν χαλαρώνεις, οπότε προσπάθησε να καταλάβεις για ποιο λόγο το κάνεις αυτό συνήθως. Αν το κάνεις από συνήθεια ή από βαρεμάρα, προσπάθησε να περνάς περισσότερο χρόνο μακριά από την κουζίνα ή να πίνεις ένα τσάι με μέντα, αντί να τρως σνακ.

Να επιλέγεις το σωστό σνακ. Όταν τρως νωρίς το βραδινό σου, μπορεί να νιώσεις πεινασμένη μέχρι την ώρα που θα ξαπλώσεις και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να μη φας ένα υγιεινό σνακ λίγο αργότερα. Απλώς να επιλέγεις ελαφριές τροφές και να προσέχεις να μην τρως κάτι που μπορεί να δυσκολέψει την προσπάθειά σου να κοιμηθείς.

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Kεντρική φωτογραφία: iStock

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS