«Τι κακό θα μου κάνει άλλη μια κουταλιά ζάχαρη στον καφέ»; Μια ατάκα που όλες μας έχουμε πει ή σκεφτεί. Κι όμως. Οι αρνητικές επιπτώσεις που έχει στην υγεία είναι πολλές και σοβαρές. Αν έχεις ψάξει ή σε παρακολουθεί διαιτολόγος σίγουρα θα γνωρίζεις ότι η ζάχαρη είναι σχεδόν απαγορευτική στη διατροφή. Πόσω δε μάλλον η λευκή.

Η ζάχαρη υπάρχει παντού. Από τα junk food μέχρι τα φρούτα και τα ελεύθερα σάκχαρα είναι εκείνα που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο αφού αφενός η διατροφική τους αξία είναι σχεδόν μηδαμινή και αφετέρου μπορεί να είναι επιβλαβή.

Ας δούμε αναλυτικά τις αρνητικές επιπτώσεις που προξενεί στο σώμα:

Κατάθλιψη και αυξημένα επίπεδα στρες

Πόνος και απώλεια δοντιών

Ρυτίδες και μετεφηβική ακμή

Παχυσαρκία

Υψηλή χοληστερόλη/καρδιαγγειακές παθήσεις

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Διαβήτης

Λοιμώξεις στα γεννητικά όργανα

Βαρύτατη ζημιά στα νευρά

Παθήσεις στο ήπαρ

Την επόμενη φορά που θα θελήσεις να καταναλώσεις χωρίς φειδώ ζάχαρη, καλό θα ήταν να ξανασκεφτείς τις άκρως αρνητικές συνέπειές της.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις σε αυτό το γράφημα

TAGS