Στην υπόθεση «Megxit» όλοι έχουν πάρει θέση. Ακόμα και η σουηδική εταιρία επίπλων ΙΚΕΑ, η οποία απέδειξε πως έχει πάει την έννοια του μάρκετινγκ πολύ μακριά, υποστηρίζοντας την απόφαση των Χάρι και Μέγκαν, αλλά κάνοντας παράλληλα και διαφήμιση των προϊόντων τους.
Λίγο μετά την απόφαση του Δούκα και της Δούκισσας του Σάσεξ και μόλις μερικές ώρες μετά την αμφιλεγόμενη ανακοίνωση της Ελισάβετ από την οποία οι μισοί κατάλαβαν ότι τους στηρίζει και οι άλλοι μισοί ότι σκοπεύει να τους κόψει τα λεφτά, το ΙΚΕΑ Ιταλίας κυκλοφόρησε μέσω ίνσταγκραμ μία διαφήμιση στην οποία βλέπουμε ένα χαρτοκιβώτιο μετακόμισης. Πάνω από το κιβώτιο υπάρχει γραμμένη με μεγάλα γράμματα η φράση «Μέγκαν, Χάρι. Σας καταλαβαίνουμε. έχουμε φτιαχτεί για αλλαγές». Φυσικά πρόκειται για μία ευθεία αναφορά στην επικείμενη μετακόμιση του ζευγαριού από την Μεγάλη Βρετανία στον Καναδά, καθώς η μεγάλη εταιρία επίπλων «παροτρύνει» τους Sussexes να αγοράσουν τους κούτες τους από κάποιο κατάστημα του ομίλου. «Η μετακόμιση είναι δύσκολη για όλους,» αναφέρεται στη λεζάντα, υπονοώντας πως ακόμα κι αν είσαι γαλαζοαίματος στη μετακόμιση δεν θα περάσεις καλά.
Δες την διαφήμιση του ΙΚΕΑ.
Το ιταλικό ΙΚΕΑ πάντως δεν είναι η μοναδική εταιρία που σχολίασε διαφημιστικά την παραίτηση των Χάρι και Μέγκαν από τα βασιλικά τους καθήκοντα. Η εταιρία Crik Krok, που εμπορεύεται πατατάκια, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία από ένα πιάτο με αυτά και το σχόλιο «Μέγκαν, μπορείς πλέον να τρως με τα χέρια σου», ενώ η εταιρία επίπλων KUBO, προτείνει στο ζευγάρι να ξεκινήσει να φτιάχνει το νέο του σπίτι από το μπάνιο, προμοτάροντας έτσι την νέα σειρά της με είδη υγιεινής.
Κεντρική φωτογραφία: AΠΕ