Έχουμε εισέλθει για τα καλά στην εποχή της βιωσιμότητας με το μότο «less is more» να είναι το άγιο δισκοπότηρο των brands, που προσπαθούν να εισάγουν το sustainability στα σχέδια και στην παραγωγή τους. Τίποτα δεν πάει χαμένο και τα πάντα μπορούν να ανακυκλωθούν και να χρησιμοποιηθούν εκ νέου.

Εταιρείες, καμπάνιες, άνθρωποι της μόδας, και όχι μόνο, δίνουν το «καλό παράδειγμα» στηρίζοντας τη βιωσιμότητα και την προστασία των πόρων του πλανήτη. Έχουμε κατά καιρούς απολαύσει πασαρέλες που αποτελούνται αποκλειστικά από κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί από ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ ο καθένας μας ξεχωριστά, προσπαθεί με τον δικό του τρόπο να συμβάλει στο νέο αυτό παγκόσμιο κύμα.

Έχουμε κατά καιρούς απολαύσει πασαρέλες που αποτελούνται αποκλειστικά από κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί από ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ ο καθένας μας ξεχωριστά, προσπαθεί με τον δικό του τρόπο να συμβάλει στο νέο αυτό παγκόσμιο κύμα.

Ένα από τα πρόσωπα που έχουν κάνει τη βιωσιμότητα τρόπο ζωής, είναι και μία Γαλλίδα Τiktoker, η οποία μέσα από τα βίντεό της προσφέρει υπέροχες ιδέες μεταποίησης παλιών και ίσως βαρετών κομματιών, δίνοντάς τους και πάλι τη χαμένη τους λάμψη και το στυλ που τους έλειπε.

Η Μarcel Gracieuse φαίνεται ότι έχει κάνει το μεράκι της επάγγελμα, κάτι το οποίο της πηγαίνει ιδιαιτέρως καλά. Έχει μάλιστα φτιάξει e-shop όπου μπορεί κανείς να προμηθευτεί τις δημιουργίες της, second hand ρούχα και φυσικά σχέδια αποκλειστικά από ανακυκλώσιμα υλικά.

To κέφι, η έμπνευση και το ταλέντο της δεν έχουν περάσει απαρατήρητα ενώ τα σχέδιά της γίνονται κυριολκετικά ανάρπαστα. Μία επίσκεψη στο e-shop της θα σε πείσει ότι η νεαρή από τη Γαλλία, έχει ιδέες και όραμα. Και αυτό είναι που θέλουμε από τους νέους ανθρώπους. 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Kεντρική φωτογραφία: Screenshot 

 

 

TAGS