Παραγγέλνεις ένα ρούχο ή ένα αξεσουάρ που μοιάζει θεϊκό στην οθόνη του υπολογιστή σου, αλλά όταν πηγαίνεις να το παραλάβεις από το κατάστημα, ή στη δοκιμή του μετά την επιστροφή σου στο σπίτι, διαπιστώνεις ότι η λαμπερή υφή του είναι στην πραγματικότητα «πλαστικούρα» και δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το κόστος του ή ότι δεν δείχνει, τελικά, τόσο κολακευτικό πάνω σου όσο έδειχνε στη σιλουέτα ενός μοντέλου 40 κιλών.

Αυτοί είναι μερικοί από τους «κίνδυνους» που κρύβει το βολικό, κατά τα άλλα, online shopping, αλλά και το click away, η νέα «μόδα» στην εποχή της πανδημίας και των υγειονομικών περιορισμών.

Την τελευταία επιχείρησε να σχολιάσει ο Λάκης Γαβαλάς μέσα από ένα σατιρικό βίντεο που ανέβασε στο λογαριασμό του στο Tik Tok, το οποίο μάλιστα έχει και σενάριο. Υποδύεται έναν χαρακτήρα (based on a true story) που ταξίδεψε στο Μιλάνο και αφού γύρισε στην Αθήνα με τις click away αγορές του και άνοιξε τα κουτιά, ανακάλυψε κάτι τρομερό: ότι ενώ από τις επτά επώνυμες τσάντες που είχε παραγγείλει ήθελε να είναι κροκό οι έξι, τελικά ήταν και οι επτά και, το χειρότερο, δεν του άρεσαν καθόλου τα χρώματά τους. Αυτά είναι προβλήματα, όχι αστεία.

Δείτε το βίντεο:

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS