Η εταιρεία ενδυμάτων «Réalisation Par» με έδρα της Αυστραλία δέχτηκε έντονη κριτική για τον τρόπο που διαφημίζει το φόρεμα «The Diane-Red Star».
Στην περιγραφή του ρούχου διαβάζουμε: «Οι άνδρες τρελαίνονται για τα καλοκαιρινά φορέματά μας. Βέβαια, οι γυναίκες ντυνόμαστε για τον εαυτό μας και μόνο γι' αυτόν. Όμως, μερικές φορές, θέλεις να την βγάλεις καθαρή. Ίσως ξέχασες να βγάλεις τα σκουπίδια ή γρατζούνισες το αυτοκίνητο του μπαμπά σου ή βιαζόσουν πολύ και δεν θυμήθηκες να κάνεις κάτι που σου είχαν ζητήσει».
«Όποιος κι αν είναι ο λόγος, το φόρεμα Diane είναι η λύση», είναι η συνέχεια του κειμένου.«Θα τους κάνει να ξεχάσουν αμέσως γιατί είχαν θυμώσει μαζί σου. Εξάλλου, αυτό που μετράει είναι, αν δεν μπορείς να είσαι καλή, πρέπει να γίνεις σατανικά αποτελεσματική στο να την σκαπουλάρεις. Έχε μας εμπιστοσύνη, μπορείς να τα καταφέρεις».
Η δημοσιογράφος Kat George επισημαίνει ότι αυτή η περιγραφή προωθεί μια πολύ σεξιστική αντίληψη για τις γυναίκες.
«Ακολουθεί πιστά τους κανόνες της πατριαρχίας», σχολιάζει. «Υπονοεί ότι οι γυναίκες πρέπει να γίνουμε αντικείμενα της σεξουαλικής επιθυμίας των ανδρών προκειμένου να τους ηρεμούμε. Αποδέχεται την άποψη ότι είμαστε ανυπεράσπιστες, δεν είμαστε υπεύθυνες για τις πράξεις μας και πρέπει να χρησιμοποιούμε μια ηλίθια εικόνα του εαυτού μας ώστε να αποφεύγουμε τους μπελάδες. Πρόκειται για ένα πολύ άσχημο στερεότυπο που χρησιμοποιείται απλώς για να πουληθεί ένα φόρεμα».
Στο μεταξύ, καυστικά σχόλια για τον τρόπο προβολής του φορέματος έχουν κάνει μέσω διαδικτύου και πολλές άλλες γυναίκες.