Στις 10 Οκτωβρίου συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την αποκάλυψη του σκανδάλου Weinstein. Ένας χρόνος από τότε που η μία μετά την άλλη, οι γυναίκες του Χόλιγουντ άρχισαν να μοιράζονται δημόσια τις εμπειρίες σεξουαλικής παρενόχλησης- πρώτα από τον Harvey Weinstein, στη συνέχεια και από άλλους.
Αφορμή, τα σπουδαία ερευνητικά άρθρα των Jodi Kantor και Megan Twohey στους New York Times και Ronan Farrow στον New Yorker, οι οποίοι βραβεύτηκαν με Πούλιτζερ.
Το θάρρος τους ήταν μεταδοτικό, εξαπλώθηκε στις γυναίκες του κόσμου που άρχισαν δειλά στην αρχή, πιο αποφασιστικά στη συνέχεια να καταφάσκουν, δημιουργώντας μια ηχώ από «me too», που όσο σοκαριστική και αν ήταν, αφού έδινε μια ενδεικτική εικόνα του μεγέθους του προβλήματος, άλλο τόσο λειτούργησε λυτρωτικά και ενωτικά. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Ένα χρόνο και σημαντικά βήματα αργότερα, (τουλάχιστον ως προς την παρουσία του ζητήματος στο δημόσιο λόγο), ο New Yorker γιόρτασε την επέτειο του κινήματος με μια σειρά άρθρων, συνοδευόμενα από τα χαρακτηριστικά καλαίσθητα σκίτσα του. Το ένα από αυτά, ανήκει στην ελληνικής καταγωγής εικονογράφο Eleni Kalorkoti.
Πρόκειται για μια εικόνα με πολλά πρόσωπα, που τέμνονται και συμπληρώνουν το ένα το άλλο- γυναίκες κάθε εθνικότητας και ηλικίας, με μάτια γεμάτα ένταση και στόματα ανοιχτά που αποκαλύπτουν την αλήθεια τους.
Η ίδια ζει μόνιμα στη Σκωτία και έχει συνεργαστεί πολλές φιορές στο παρελθόν με την αμερικάνικη έκδοση.