Πριν από σχεδόν δέκα χρόνια, η Julie Rice και η Elizabeth Cutler συναντήθηκαν σε ένα... blind date για μεσημεριανό γεύμα και αμέσως συνδέθηκαν με ένα κοινό όραμα: να δημιουργήσουν ένα πολυτελές στούντιο ποδηλασίας. Μέσα σε μόλις πέντε μήνες, άνοιξε το πρώτο SoulCycle.
«Υπάρχει κάτι μαγικό στο να βάζεις τον κόσμο να γυμνάζεται στο σκοτάδι, Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο! Οι ενδορφίνες ξεχύνονται και η μουσική παίζει δυνατά. Είναι κάτι που ονομάζουμε "τέλεια καταιγίδα"», δήλωσε η Rice στους New York Times.
Σήμερα υπάρχουν σχεδόν 50 SoulCycle σε όλες τις ΗΠΑ και αυτή η boutique αλυσίδα γυμναστήριων, μπορεί να υπερηφανεύεται ότι αποτελεί την πιο δημοφιλή πολυτελή μάρκα ποδηλασίας στην Αμερική και μαγνήτη πολλών celebrities. Έχει μπει επίσης στο χρηματιστήριο.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι ΗΠΑ έχουν τρελαθεί με αυτό το κόνσεπτ. Κόσμος εγκαταλείπει τα meetings, αλλάζει τα τηλεφωνικά του ραντεβού προκειμένου να βρεθεί με τους αγαπημένους του εκπαιδευτές στα SoulCycle.
Σε μόλις 45 λεπτά, μπορεί κανείς να κάψει 700 θερμίδες κάνοντας ποδήλατο στο SoulCycle. Κάθε συνεδρία περιλαμβάνει προθέρμανση, μια συνεδρία υψηλής έντασης cardio και δύναμης, και χαλάρωση.
Στα... μεγάφωνα ακούγεται η Britney Spears, η Nicki Minaj, και ο Pitbull. Είναι σαν να χορεύει κανείς πάνω σε ένα ποδήλατο. Τα μαθήματα γίνονται σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με κεριά, με τη μουσική να παίζει δυνατά, ενώ ασκήσεις γίνονται και εκτός ποδηλάτου με push-ups στο τιμόνι ή με ασκήσεις για την πλάτη. Η εμπειρία μοιάζει περισσότερο σα να είσαι σε club παρά σε ένα κλασικό γυμναστήριο...
«Το γυμναστήριό μας προσφέρει μια μοναδική εμπειρία», λέει η Cutler στην εφημερίδα New York Times. «Στην πραγματικότητα πουλάμε ευφορία», λέει η ίδια.
Και ο κόσμος έχει όντως τρελαθεί με αυτή την μόδα. Χρεώνοντας 34 δολ. το μάθημα, η εταιρεία κατέγραψε συνολικά έσοδα 112 εκατ. δολ. το 2015 σημειώνοντας αύξηση 76% από 36,2 εκατομμύρια δολ. που ήταν το σύνολο των εσόδων της το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία την κεφαλαιαγοράς.
Η Rice και η Cutler έδωσαν κάποια... tips σε όσους ενδιαφέρονται για το μυστικό της επιτυχίας τους: α) μην μιμείστε άλλες μάρκες γυμναστηρίων (οι ίδιες πήραν έμπνευση από τον τρόπο που λειτουργεί η Apple), β) αντιμετωπίστε τους γυμναστές ως εργαζόμενους με αξία, γ) να εργάζεστε διαρκώς πάνω στον τομέα της επικοινωνίας.