
Μέσα από ένα όμορφο και νοσταλγικό βίντεο που διατρέχει τις δεκαετίες βλέπουμε πως ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια πάντοτε υπήρχαν είτε ήθελε κάποιος να το δει είτε όχι. Έχει έρθει επιτέλους η ώρα να μπορεί κανείς να είναι ελεύθερα ο εαυτός. Να κρατάει τον σύντροφό του από το χέρι, να μπορεί να τον αγκαλιάσει δημόσια και να έχει όλα τα δικαιώματα, έμπρακτα όμως. Τώρα, η καμπάνια διεκδικεί και το δικαίωμα στο γάμο, δικαίωμα που αναγνωρίζεται σε πολλές χώρες, όπως, ενδεικτικά αναφέρουμε, στην Ολλανδία και στην Ισπανία.
Φορέας υλοποίησης της καμπάνιας είναι η ΑΜΚΕ Homo Evolution (HOMO) η οποία εκδίδει επίσης το free press Antivirus. Το σενάριο της νέας καμπάνιας «Πες το ναι» υπογράφει ο Γιώργος Καπουντζίδης και τη σκηνοθεσία ο Θανάσης Τσιμπίνης. Στο βίντεο βλέπουμε ζευγάρια της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε τέσσερις διαφορετικές, εποχές (1952, 1974, 2004, 2022) στο σπίτι τους, να ζουν μια κανονική ζωή, όπως όλοι.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης σημείωσε σχετικά: «Χαίρομαι πολύ που τα καταφέραμε και βγήκε αυτό το spot. Μακάρι να γιορτάσουμε όλοι μαζί πολλούς γάμους και πολλές οικογένειες από εδώ και πέρα. Εύχομαι αυτή η καμπάνια που φτιάχτηκε με τόση αγάπη να είναι απλώς η αρχή για πολλές ακόμα τέτοιες καμπάνιες. Πρέπει να κάνουμε προσπάθεια για τα ίντερσεξ άτομα, που αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες, για τα τρανς άτομα, που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν οι πρώτοι άνθρωποι που βγήκαν στον δρόμο να πολεμήσουν για όλους μας σε πολύ δύσκολες εποχές. Να είμαστε ενωμένοι, αλληλέγγυοι και θα καταφέρουμε πολλά!».
Η καμπάνια καλεί όλους εμάς να υπογράψουμε στην πλατφόρμα της pestonai.gr υπέρ της ισότητας στον γάμο.
Ακολουθήστε το Woman Toc στο Instagram