Η ισότητα των φύλων δεν είναι μόνο θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, αλλά και μια συνισταμένη για πρόοδο, ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη. Οι γυναίκες, στις δεκαετίες που μεσολάβησαν, κατάφεραν να επιτύχουν πολλά, μέσα από σκληρούς και εντατικούς αγώνες, συλλογικές διεκδικήσεις και κινητοποιήσεις, παρά τις ομολογουμένως πολυάριθμες αντιξοότητες και προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν.
Οι εταιρείες σήμερα οφείλουν να εφαρμόζουν δράσεις και πολιτικές για την ισότητα των φύλων και την εξάλειψη προκαταλήψεων και στερεοτύπων.
Για τη Lidl Ελλάς αυτές οι αξίες είναι αδιαπραγμάτευτες. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.
Πλέον ο παλαιός "κόντρα ρόλος" καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι "κόντρα". Οι γυναίκες μπορούν να συνδυάζουν τα πάντα και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία.
Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς "Εμείς οι Γυναίκες..." πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: "Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες", η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης "Εμείς οι γυναίκες…", υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία.
Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!
Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.
Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν
Οι πρωταγωνίστριες
Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή οι 6 πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:
-
Σμαράγδα Λιάτσικου, Nοσηλεύτρια – τριτοετής στην Ιατρική Σχολή Λάρισας
-
Λένα Αρώνη, Δημοσιογράφος - Παρουσιάστρια
-
Μαρία Κακαλή, Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου
-
Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς
-
Ευαγγελία Ψάρρα, Ολυμπιονίκης στην Τοξοβολία
-
Εύα Καϊλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
H Bασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς αναφέρει στο βίντεό της: "Θέλω να προτρέψω, όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης να τολμήσουν". Η Βασιλική είναι ανώτατο στέλεχος σε μία πολυεθνική εταιρία, πράγμα που σημαίνει ότι όλα στην καθημερινότητά είναι μετρημένα και ότι πρέπει σταθερά να κάνεις το καλύτερο γιατί διαρκώς αξιολογείσαι. Είναι μητέρα δύο παιδιών, και χωρίς να έχει τη βοήθεια οποιουδήποτε εκτός του συζύγου της, δεν επηρέασε, στο ελάχιστο, την καριέρα της ή βρέθηκε ποτέ στο δίλημμα καριέρα ή μητρότητα. Διάλεξε συνειδητά να υπάρχει μόνο το δικό της συναισθηματικό και βιωματικό αποτύπωμα στο μεγάλωμα των παιδιών της.
Δείτε τα βίντεο των υπόλοιπων πρωταγωνιστριών στην εταιρική ιστοσελίδα: corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes
Women Empowerement
Η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.
Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.