ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Εγώ ξεχωρίζω δεν είμαι μέσος όρος»: Ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη

Ο Ουρανός Κατακόκκινος συνεχίζει από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 στις 21:00 στο FAUST Bar Theatre Arts, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

«Εγώ ξεχωρίζω δεν είμαι μέσος όρος»: Ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη

Εγώ ξεχωρίζω δεν είμαι μέσος όρος. Εγώ κάνω τη δική μου επανάσταση.

Ο Ουρανός Κατακόκκινος ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη που παρουσιάστηκε με επιτυχία στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Σοφίας Παπουτσόγλου συνεχίζει τις παραστάσεις του από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 στις 21:00 στο FAUST Bar Theatre Arts.

Είκοσι χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα στο Εθνικό Θέατρο (1998) σε σκηνοθεσία Βίκτωρος Αρδίττη, ο Ουρανός Κατακόκκινος επανέρχεται στο προσκήνιο υπό τη σκηνοθετική ματιά της Σοφίας Παπουτσόγλου, που υποδύεται τη Σοφία Αποστόλου, μία γυναίκα αποφασισμένη να συνεχίσει τη δική της επανάσταση, άνευ ορίων και άνευ όρων.

Η παράσταση υπό αυτή τη μορφή, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 2ο Φεστιβάλ Θεατρικού μονολόγουτον Οκτώβριο 2018, στον Πολυχώρο ΕύΠολις Θέατρο στο Ν. Κόσμο, λαμβάνοντας τον 3ο έπαινο. Ακολούθησαν τέσσερις ακόμα παραστάσεις στο ίδιο θέατρο και μια παρουσίαση τον Απρίλιο του 2019 στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Γυναικείων Φυλακών ΙΙ Κορυδαλλού.

«Εγώ ξεχωρίζω δεν είμαι μέσος όρος»: Ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη

Πρωταγωνιστής πάντοτε ο Άλλος, αυτός που βρίσκεται και δεν βρίσκεται ανάμεσα μας. Πρόσωπα που ακροβατούν ευάλωτα ανάμεσα στην απουσία και στην παρουσία. Οι ηττημένοι του εμφυλίου, οι κυνηγημένοι και οι απόκληροι του μετεμφυλιακού κράτους, οι παράνομοι, οι νέοι που ονειρεύονται να βρεθούν μακριά μα πάντοτε μένουν σε ένα παρόν εγκλωβισμένο.

Σκηνοθετικό σημείωμα:

Η Αναγνωστάκη, αφήνει την ηρωίδα της να μιλήσει με σαρκαστικό χιούμορ για τις ωραίες και λίγο επικίνδυνες μέρες, τα όνειρα που γκρεμίζονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες, που διαψεύδονται και να σταθεί στο ύψος της χωρίς να αναζητά την συμπάθεια μας. Αντίθετα νιώθει περήφανη για τον άσχημο και ηλίθιο γιο, που επισκέπτεται στις φυλακές. Πρόκειται για μια πινακοθήκη ανθρώπων με αξιοπρέπεια, που το παρελθόν τους αποτελεί αναπόδραστο κομμάτι του παρόντος τους και τους έχει κάνει αυτό, που είναι σήμερα. Και συχνά αυτό το κάποτε είναι πολύ πιο ισχυρό.

Η υπόθεση του έργου:

Η Σοφία Αποστόλου, γόνος μιας αστικής οικογένειας, καθηγήτρια γαλλικής στο Δημόσιο με ανώτερες σπουδές στη Φιλολογία, κάτοχος επίσης της αγγλικής και της ρωσικής, χήρα ενός ωραίου άντρα, αλλά κομμουνιστή, απολυθείσα λόγω αλκοολισμού, ζει πια απέναντι από τις φυλακές Κορυδαλλού όπου είναι έγκλειστος ο άσχημος και αφελής γιος της.

Ένας μονόλογος με τις σκέψεις μιας γυναίκας για τη ζωή, τις ελπίδες και τα όνειρα που διαψεύδονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες της, με την ίδια να μπλέκεται μαζί με το παιδί της σε περίεργες «μπίζνες» εμπορίου κοριτσιών από χώρες του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού.

Έγραψαν για εμάς:

«Ένα από τα διαχρονικά κείμενα της Λούλας Αναγνωστάκη βρήκε την ιδανική ερμηνεύτρια σε μια πανέμορφη και ικανότατη νεαρή που δεν μπήκε στον κόπο να υποδυθεί την κουρασμένη γραία με εξωτερικά τεχνάσματα κι οπτικές απάτες. Η Σοφία Παπουτσόγλου είναι κεφάλαιο για το ελληνικό θέατρο κι αξίζει ένα βραβείο ερμηνείας…», Κωνσταντίνος Μπούρας, ποιητής, θεατρολόγος, κριτικός – grafei.wordpress.com

«Η Σοφία Παπουτσόγλου έλαμπε στην σκηνή, παρότι έπαιζε καταπληκτικά τη διαλυμένη γυναίκα…», Νάσος Κονίτσας – noisy.gr

«Η Σοφία Παπουτσόγλου, ερμηνεύει αφοπλιστικά, μέσα σε λιτό, φτωχικό σκηνικό, ανακατεμένο, όπως η ζωή της ηρωίδας της», Ζωή Τόλη – enetpress.gr

«Η ηθοποιός Σοφία Παπουτσόγλου, σε ένα μινιμαλιστικό σκηνικό, που μαρτυράει την εγκατάλειψη, της ηρωίδας, καταφέρνει, χωρίς πρόσθετους βερμπαλισμούς και συναισθηματικές μανιέρες, να αποδώσει έναν δύσκολο ρόλο. Μια γυναίκα που συγκρούεται στον ρόλο του θύματος, αλλά και του θύτη. Με πείσμα, ξερνάει, την ασχήμια της ζωής της στα πρόσωπα, εκείνων που συμβιβάστηκαν. Δυνατό συναίσθημα, ωραίες ενεργές παύσεις και πολύ καλή επικοινωνία με την πλατεία. Η παράσταση ξεκινάει με μια προβολή. Μέσα από γαλλικούς ήχους, βλέπουμε την συγγραφέα, Λούλα Αναγνωστάκη και τον κατακόκκινο ουρανό της…», Ειρήνη Δρίβα – tetragwno.gr

Η ταυτότητα της παράστασης:

Ο Ουρανός Κατακόκκινος

της Λούλας Αναγνωστάκη

Μονόλογος

Διάρκεια: 50 λεπτά

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία - Ερμηνεία: Σοφία Παπουτσόγλου

Φωτογραφίες παράστασης: Ράνια Παπαδοπούλου

Επικοινωνία/Δημόσιες σχέσεις: Ράνια Παπαδοπούλου

Ευχαριστούμε θερμά τον Θανάση Χειμωνά για την εμπιστοσύνη, που μας έδειξε.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Κάθε Πέμπτη στις 21:00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

FAUST Bar Theatre Arts

Αθηναΐδος 12 & Καλαμιώτου 11

Τηλ. 2103234095

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

25 Απρ 2024

Την ημέρα που η Σαρλίζ Θερόν τσακώθηκε με έναν υπάλληλο σε τράπεζα άνοιξε ο δρόμος για την καριέρα της

Πώς ένας τσακωμός στο γκισέ μίας τράπεζας οδήγησε τη διάσημη ηθοποιό στην κορυφή του Χόλιγουντ;

25 Απρ 2024

Αλμπέρ Ουντερζό: Ο ευφυής συνδημιουργός του Αστερίξ που ήξερε να μας κάνει να γελάμε

Ο διάσημος δημιουργός κόμικς, το όνομα του οποίου εμφανίζεται στα εκατοντάδες εκατομμύρια των αντιγράφων των περιπέτειων των αμετάβλητων Γαλατών που πωλούνται στον κόσμο από το 1961, γεννήθηκε στις 25 Απριλίου 1927 και πέθανε στις 24 Μαρτίου 2020, σε ηλικία 92 ετών.

Περισσότερα από

Stories

24 Απρ 2024

Βέρα Γουάνγκ: Ο μυστικός συνδυασμός ομορφιάς που ακολουθεί για την αιώνια νεότητα στα 74

Οι εικόνες της διάσημης σχεδιάστριας δεν σταματούν να διχάζουν το κοινό λόγω της ηλικίας που δηλώνει.

24 Απρ 2024

Ζαν-Πολ Γκοτιέ: Το enfant terrible της μόδας κλείνει τα 72

Στα 13 του χρόνια, δημιούρησε μια ολόκληρη κολεξιόν ρούχων για την μαμά και την γιαγιά του. Σήμερα 60 χρόνια μετά, συνεχίζει να εκπλήσσει.

24 Απρ 2024

Η Τατιάνα Μπλάτνικ σε ηλικία 13 ετών -Η ασπρόμαυρη φωτογραφία

"Αυτό το challenge είναι και μια υπενθύμιση για όλους εμάς που ασκούμε κριτική στον εαυτό μας".

24 Απρ 2024

50 χρόνια πριν: Όταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό TIME

"Σαν σήμερα, πριν από 26 χρόνια, ο Ελληνισμός αποχαιρετούσε τον ηγέτη που άλλαξε την πορεία της σύγχρονης Ελλάδας".

24 Απρ 2024

Ο εθισμός στα ναρκωτικά ήταν ο λόγος που η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ απομακρύνθηκε από τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ

Το "ξεχασμένο" νεανικό ειδύλλιο που κράτησε για περισσότερα από πέντε χρόνια.

24 Απρ 2024

Όταν ο Κάρολος έλιωνε για την Μπάρμπρα Στρέιζαντ

Κι όμως! Υπήρξε έντονο φλερτ ανάμεσα σε εκείνον και την διάσημη σταρ, η οποία σήμερα, κλείνει τα 82.

24 Απρ 2024

"Και λάτρεψα τον πατέρα μου σαν κάτι ανώτερο. Δεν τον πλησίαζα όμως"

Απόσπασμα, από τον πρώτο τόμο του αυτοβιογραφικού έργου της Πηνελόπης Δέλτα, που γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου στις 24 Απριλίου 1874.

23 Απρ 2024

Ο θυελλώδης έρωτας της Τζέσικα Λανγκ με τον Τομ Σέπαρντ

"Αγαπώ αυτή την γυναίκα με έναν τρόπο που δεν μπορώ να περιγράψω" έγραφε εκείνος σε έναν φίλο του.

23 Απρ 2024

Ποιος σκότωσε τον Αλέξανδρο Ωνάση και οι θεωρίες συνομωσίας

Πίσω στο 1973 ο γιος του Αριστοτέλη Ωνάση σκοτώνεται σε αεροπορικό δυστύχημα. Τα πορίσματα δείχνουν δολοφονία και οι θεωρίες συνομωσίας κάνουν το γύρο του κόσμου.

22 Απρ 2024

Μάνος Χατζιδάκις : "Μπορεί κανείς να φανταστεί ποτές, πως μια βραδιά κεφιού του, είναι δυνατόν να την καλύψει μια Σονάτα του Mπετόβεν;"

Όταν ο Μάνος Χατζιδάκις άλλαξε την πορεία της ελληνικής μουσικής μιλώντας για το ρεμπέτικο.