Η Lux Perry είναι μια 29χρονη επιχειρηματίας από το Βανκούβερ του Καναδά που έχει ιδρύσει μια εταιρεία με προϊόντα ανακούφισης των συμπτωμάτων της περιόδου. Για εκείνη, αλλά και τους συνεργάτες της, το "Somedays" δεν είναι απλώς μια επιχείρηση που στοχεύει στο κέρδος και την προσέλκυση πελατών, αλλά ένα μέσο για την καταπολέμηση του στίγματος γύρω από τον πόνο της έμμηνου ρύσεως. Ταυτόχρονα, στοχεύουν στην πλήρη κατανόηση του όρου "ενσυναίσθηση" τόσο από γυναίκες, όσο κυρίως και από τους άνδρες, οι οποίοι δυσκολεύονται να αντιληφθούν τον αφόρητο πόνο, γνωστό επίσης και ως δυσμηνόρροια, που προκαλούν στο γυναικείο σώμα οι εμμηνορροϊκές κράμπες.
Σε μια προσπάθεια προώθησης της φιλοσοφίας τους, η Perry έδωσε το παρόν στο Calgary Stampede – ένα ετήσιο ροντέο που πραγματοποιείται κάθε καλοκαίρι στο Κάλγκαρι της Αλμπέρτα του Καναδά – φέρνοντας μαζί της έναν προσομοιωτή εμμηνορροϊκών κραμπών, προκειμένου να "δοκιμάσουν" οι καουμπόηδες τον πόνο που βιώνουν οι σύντροφοι τους τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα. Τα αποτελέσματα της δοκιμής αναρτήθηκαν στα social media, με το βίντεο που παρουσιάζει άνδρες να αισθάνονται τον πόνο της περιόδου να συγκεντρώνει εκατομμύρια προβολές στο TikTok. Μάλιστα, όταν ένας καουμπόης αποδέχεται να δοκιμάσει την πρόκληση, αρχικά αντιμετωπίζει χιουμοριστικά την κατάσταση καθώς βρίσκεται ακόμα στο πρώτο επίπεδο του πόνου, καθώς όμως φτάνει στο επίπεδο 8 ξεκινάει να ιδρώνει υπερβολικά, ενώ στο 9 απλώς δεν μπορεί να σταθεί από τον πόνο ούτε όρθιος αλλά ούτε και καθιστός.
Όπως εξηγεί η νεαρή επιχειρηματίας η αίσθηση που προκαλεί το ένα λόγω μηχάνημα μπορεί να παρομοιαστεί με τον πόνο που προκαλεί η ενδομητρίωση, με την οποία ζει εδώ και χρόνια η ίδια, όπως και πολλές ακόμα γυναίκες. Επειδή είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς με λόγια την περίεργη και επίπονη αίσθηση που προκαλεί η εμμηνόρροια, οι περισσότερες γυναίκες αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για τα συναισθήματα τους τις "δύσκολες αυτές ημέρες", καταπνίγονται συχνά αισθήματα ντροπής και φόβου. Ο παραπάνω λόγος υπήρξε καίριος παράγοντας στην οργάνωση αυτής της καμπάνιας, με πολλούς άνδρες να αναζητούν έπειτα από την δοκιμή προϊόντα και συμβουλές ανακούφισης της περιόδου, προκειμένου να βοήθησουν τις συντρόφους τους να αισθανθούν καλύτερα.
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram