Μια άγνωστη φωτογραφία της Τζένης Καρέζη και του Κώστα Καζάκου ανέβασε η Έλενα Μακρή Λυμπέρη στο λογαριασμό της στο Instagram, όπου συνηθίζει να μοιράζεται λιγότερο προβεβλημένα στιγμιότυπα από το παρελθόν της ελληνικής τέχνης και της σόουμπιζ. Αυτή τη φορά εστιάζει στο ζευγάρι και το παρουσιάζει σε ένα μεγάλο ταξίδι που έκαναν το 1982 με αυτοκίνητο, μαζί με τον γιο τους, Κωνσταντίνο, μέχρι τη Ρωσία. Κινητήριος δύναμή τους, η αγάπη τους για το ρωσικό θέατρο.
Όπως εξηγεί στη λεζάντα: «Ρωσική περιπέτεια: Η Τζένη Καρέζη και ο Κώστας Καζάκος ταξίδεψαν για πρώτη φορά στη Ρωσία το 1982. Μαζί με το γιο τους Κωνσταντίνο ξεκίνησαν με το αυτοκίνητο τους από την Αθήνα και έφτασαν στη Μόσχα έχοντας περάσει από το Κιέβο, την Αγία Πετρούπολη αλλά και τη ρωσική στέπα. Το ζευγάρι ήθελε να έρθει σε επαφή με το ρωσικό θέατρο και πράγματι εκεί γνώρισαν τους σκηνοθέτες μελλοντικών τους παραστάσεων όπως το “Πρόσωπο με Πρόσωπο” και ο “Βυσσινόκηπος” που σκηνοθέτησε ο Όλεγκ Εφρέμοφ».
«Μαζί με το γιο τους Κωνσταντίνο ξεκίνησαν με το αυτοκίνητο τους από την Αθήνα και έφτασαν στη Μόσχα έχοντας περάσει από το Κιέβο, την Αγία Πετρούπολη αλλά και τη ρωσική στέπα»
Να θυμίσουμε ότι η Τζένη Καρέζη ερωτεύτηκε τον ανερχόμενο τότε ηθοποιό Κώστα Καζάκο το φθινόπωρο του 1966, στα γυρίσματα της ταινίας «Κονσέρτο για Πολυβόλα» της Φίνος Φιλμ. Παντρεύτηκαν λίγους μήνες αργότερα και απέκτησαν τον γιο τους, Κωνσταντίνο.
Η γνωστή ηθοποιός είχε γνωριστεί με τον Καζάκο πολύ καιρό πριν συμπρωταγωνιστήσουν στην ταινία. Ωστόσο, δεν είχε υπάρξει ερωτική έλξη μεταξύ τους. Η Καρέζη ήταν ακόμη παντρεμένη με το Ζάχο Χατζηφωτίου. Ο Κώστας Καζάκος σε συνεντευξή του είχε πει στη «Μηχανή Του Χρόνου»:
«Είχαμε συναντηθεί τουλάχιστον δύο φορές μέσα από τη δουλειά (…) Την έπιανα το πρωί να μάθει τα λόγια της στο καμαρίνι όπου βαφόταν. Σαν να μην συνέβη. Σαν να μην είχαμε ιδωθεί. Αλλού κοίταγε ο ένας, αλλού ο άλλος».
«Είχαμε συναντηθεί τουλάχιστον δύο φορές μέσα από τη δουλειά (…) Την έπιανα το πρωί να μάθει τα λόγια της στο καμαρίνι όπου βαφόταν. Σαν να μην συνέβη. Σαν να μην είχαμε ιδωθεί. Αλλού κοίταγε ο ένας, αλλού ο άλλος»
Ο Ντίνος Δημόπουλος, ο οποίος ήταν σκηνοθέτης της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα», είχε βρει τη βασική πρωταγωνίστρια, αλλά δεν μπορούσε να καταλήξει στον άνδρα συμπρωταγωνιστή. Το σενάριο απαιτούσε ένα γοητευτικό λοχαγό του ελληνικού στρατού, τον οποίο η Καρέζη θα αγαπούσε βαθιά.
Ο Φιλοποίμην Φίνος, στην προσπάθειά του να τον βοηθήσει, πρότεινε κάποια ονόματα από τα γνωστά στο χώρο των ζεν πρεμιέ. Ο Δημόπουλος όμως δεν ικανοποιείτο με κανέναν. Αντιπρότεινε τον Κώστα Καζάκο. Ο Φίνος όμως αιφνιδιάστηκε και έφερε αντίρρηση. «Μα αυτός είναι καρατερίστας», έλεγε ο παραγωγός αποδοκιμάζοντας την επιλογή του σκηνοθέτη. Όταν όμως τον είδε ντυμένο με την στρατιωτική στολή, ψηλό και γοητευτικό, θαμπώθηκε, είπε το «ναι» και ξεκίνησαν τα γυρίσματα.
Αντιπρότεινε τον Κώστα Καζάκο. Ο Φίνος όμως αιφνιδιάστηκε και έφερε αντίρρηση. «Μα αυτός είναι καρατερίστας», έλεγε ο παραγωγός αποδοκιμάζοντας την επιλογή του σκηνοθέτη.
Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων στα γυρίσματα, Καζάκος και Καρέζη συνήθιζαν να παίζουν τάβλι για να περάσει η ώρα. Κάπως έτσι, σε μια παρτίδα, ήρθε ο έρωτας.
Ο ηθοποιός εκμυστηρεύτηκε σε συνέντευξή του πώς γεννήθηκε ένας μεγάλος έρωτας μέσα από μια παρτίδα τάβλι. «Καθόμαστε κάτω από μια ελιά και παίζαμε τάβλι. Και τράβηξε αυτή η υπόθεση, ήταν ταβλαδόρισσα η Τζένη, ήτανε μανιακή με το τάβλι. Τράβηξε αυτό και μείναμε 26-27 χρόνια μαζί».
Δείτε τη νέα ανάρτηση της Έλενας Μακρή Λυμπέρη:
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram
Κεντρική φωτό: