Μούσα σκηνοθετών, μεγάλων φωτογράφων, με το όνομα της να συνδέεται στενά με τους υπέρλαμπρους κόσμους της μόδας και της ομορφιάς. Η Ιζαμπέλα Ροσελίνι, η κόρη της θρυλικής Ίνγκριντ Μπέργκμαν, χάραξε μια σπουδαία καριέρα στην υποκριτική, φροντίζοντας ταυτόχρονα να συνδέσει το φινετσάτο και γοητευτικό πρόσωπο της με την αιώνια νεότητα. Άλλωστε ποιος μπορεί να ξεχάσει την πολυετή συνεργασία της με το brand καλλυντικών Lancome, που σηματοδότησε μια νέα εποχή στην ομορφιά; Σίγουρα κανείς!
Η star, με καταγωγή από την Ρώμη, υπήρξε κεντρικό πρόσωπο της βιομηχανίας καλλυντικών Lancome για περισσότερα από 15 χρόνια, όμως λίγο μετά το 1996, η εταιρεία αποφάσισε πως πρέπει να διακόψει την συνεργασία μαζί της. Είκοσι χρόνια αργότερα, η Ροσελίνι παίρνει και πάλι τον ρόλο μοντέλου, λανσάροντας στα 69 της χρόνια προϊόντα καλλωπισμού για κάθε γυναίκα που επιθυμεί να αναδεικνύει την φυσική γοητεία της. Αυτή την φορά, η διάσημη ηθοποιός πρόκειται να πρωταγωνιστήσει σε μια νέα καμπάνια της Lancome, για λογαριασμό της διαχρονικής NUTRIX.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σύντομα θα επανακυκλοφορήσει η ενυδατική κρέμα NUTRIX. Πρόκειται για την αγαπημένη κρέμα πολλών γυναικών, η οποία ήταν η πρώτη που κυκλοφόρησε η Lancome το 1936. Η Ιζαμπέλα Ροσελίνι είναι το πλέον εμβληματικό πρόσωπο για να την συστήσει ξανά στο κοινό. Μαζί της θα βρίσκονται και τα δύο της παιδιά, τα οποία ακολουθούν πιστά τα χνάρια της μητέρα τους στο χώρο του modeling.
Τόσο η Ιλέττρα Ροσελίνι Ουίντεμαν, όσο και ο Ρομπέρτο Ροσελίνι δραστηριοποιούνται ως μοντέλα , έχοντας μάλιστα πραγματοποιήσει ήδη σημαντικές συνεργασίες με δημοφιλούς οίκους όπως οι Bvlgari και Dolce & Gabbana. Η πρωταγωνίστρια του «Blue Velvet» απέκτησε την 38χρόνη πλέον κόρη της, όντας παντρεμένη με τον Τζόναθαν Βίντεμαν. Μετά το διαζύγιο, η Ιζαμπέλα Ροσελίνι υιοθέτησε τον γιό της, αποφασίζοντας να μεγαλώσει τα δύο της παιδιά ως ανύπαντρη μητέρα. Στην πρώτη φωτογραφία της καμπάνιας, βλέπουμε την οικογένεια να ποζάρει σε χαλαρή διάθεση, χαμογελώντας γοητευτικά στον φακό. Όπως τόνισε μεταξύ άλλων η ηθοποιός στα social media, η καμπάνια της NUTRIX, ήταν η πρώτη συνεργασία που σύναψε με την εταιρεία πίσω στο 1982.
Κεντρική Φωτογραφία: Splash News / Ideal Images