Η Brooke Shields μιλάει για το ότι μεγαλώνει με ευχαρίστηση και ικανοποίηση μακριά από κάθε μιζέρια και αρνητισμό και γίνεται παράδειγμα προς μίμηση. Αναφερόμενη στη νέα καμπάνια της εταιρείας κρασιών Clos du Bois, της οποίας είναι εκπρόσωπος, η ίδια υπογράμμισε το γεγονός πως η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει σχετικά με την ηλικία.
Όπως δήλωσε, το Chardonnay δεν είναι ένα κρασί για γέρους, παρά για ανθρώπους που λατρεύουν να ζουν. "Το θέμα είναι να αλλάξει η νοοτροπία για να μιλήσουμε για ζωντάνια και αυτοπεποίθηση . Φτάνεις κάποια ηλικία και υπάρχει πλούτος σε εσένα. Απλά ξεκινάς καινούρια πράγματα", είπε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε περισσότερα στο harpersbazaar.gr
Κεντρική φωτογραφία: ;;;;βαλε φωτο