Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήξερε πάντα πως να μαγνητίζει τα βλέμματα εντός και εκτός σκηνής. Ο δρόμος προς την κορυφή δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, απαιτεί θυσίες, σκληρή δουλειά αλλά και ευελιξία. Η εθνική σταρ του ελληνικού κινηματογράφου ήξερε να κυνηγά το καλύτερο και να δέχεται συμβουλές από τους ειδικούς χωρίς έπαρση και κόμπλεξ.
Η εθνική σταρ του ελληνικού κινηματογράφου ήξερε να κυνηγά το καλύτερο και να δέχεται συμβουλές από τους ειδικούς χωρίς έπαρση και κόμπλεξ.
Είναι δύσκολο να ξεχάσει κανείς την ταινία “το πιο λαμπρό αστέρι” στην οποία η Αλίκη Βουγιουκλάκη ψυχαγωγεί την κόσμο της ψαραγοράς με τα τραγούδια της. Μία συγκεκριμένη σκηνή ήθελε την Αλίκη να χορεύει πάνω στο τραπέζι έχοντας τα χέρια της απλωμένα. Στο σημείο εκείνο του γυρίσματος ο χορευτής- χορογράφος Φώτης Μεταξόπολος θέλησε να σταματήσει το γύρισμα.
Για την ακρίβεια αναφώνησε ένα “στοπ” και οδήγησε την Αλίκη Βουγιουκλάκη στο καμαρίνι της. Στην συνέχεια, όσο βρίσκονταν στο καμαρίνι της ζήτησε να σηκώσει τα χέρια της μπροστά στον καθρέφτη. Η Αλίκη τα σήκωσε όλο απορία, και κοιτώντας στον καθρέφτη γούρλωσε τα μάτια της. Ποιο ήταν το πρόβλημα; Όπως το έθεσε ο Φώτης Μεταξόπουλος σε μεταγενέστερη συνέντευξή του “Η Αλίκη τότε μεγάλωνε και άρχιζε να κουνιέται το κρέας στα χέρια της”.
Όπως το έθεσε ο Φώτης Μεταξόπουλος σε μεταγενέστερη συνέντευξή του “Η Αλίκη τότε μεγάλωνε και άρχιζε να κουνιέται το κρέας στα χέρια της”.
“Παναγία μου Φώτη, τι είναι αυτό; Κρέμονται οι μυες, δεν θα ανέβω στο τραπέζι” φέρεται να του είπε η Αλίκη. Ο Φώτης με την σειρά του θέλησε να την αποτρέψει από το να μην χορέψει πάνω στο τραπέζι, δίνοντας της ένα έξυπνο tip. “Θ' ανέβεις αλλά όχι με λυγισμένα χέρια. Θα χορεύεις με τα χέρια πιο ψηλά και τεντωμένα” της απάντησε και εκείνη ακολούθησε πιστά τις οδηγίες του και οι μυς της έγραψαν ωραία στην κάμερα. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη τον ευχαρίστησε πολύ και έκτοτε δεν έπαψε να τον συμβουλεύεται.
Πληροφορίες αντλήθηκαν από το βιβλίο: "Φώτης Μεταξόπουλος: Χορεύοντας με το φως και το μετάξι"