
Όπως πολλά από τα μεγαλύτερα hit των πιο γνωστών τραγουδιστών και συγκροτημάτων παγκοσμίως, το «Baby One More Time» της Μπρίτνεϊ Σπίαρς είχε, στην πραγματικότητα, γραφτεί για άλλον καλλιτέχνη, σύμφωνα με τον John Seabrook, συγγραφέα του βιβλίου «The Song Machine», στο οποίο εξηγεί τη διαδικασία με την οποία έχουν γραφτεί μερικά από τα πιο επιτυχημένα τραγούδια των δύο τελευταίων δεκαετιών.
Το κομμάτι αρχικά λεγόταν «Hit Me Baby» και είχε γραφτεί από τον Σουηδό παραγωγό και συνθέτη Max Martin για τις TLC, το αμερικανικό R&B συγκρότημα που αποτελείται από τρεις γυναίκες. Όμως, το γκρουπ είχε απορρίψει το τραγούδι, θεωρώντας ότι δεν θα γινόταν μεγάλη επιτυχία.
Στη συνέχεια, ο τίτλος, λόγω του ότι θα μπορούσε να είναι παραπλανητικός έως και... παρεξηγήσιμος, άλλαξε από «Hit Me Baby» σε «Baby One More Time».
«Είναι δύσκολο να σκεφτούμε κάποιον που έχει τα αγγλικά ως μητρική γλώσσα και, γράφοντας τη φράση “Hit Me Baby” να μην έχει υπαινιγμό για ενδοοικογενειακή βία ή σαδομαζοχισμό», εξηγεί ο Seabrook.
Και προσθέτει: «Όμως, αυτό ήταν πολύ μακριά από ό,τι είχε στο μυαλό του ο Martin και οι συνεργάτες του, οι οποίοι με αυτήν την φράση εννοούσαν “Τηλεφώνησέ μου”». Προφανώς, ο Σουηδός δημιουργός είχε καταλάβει λάθος την αμερικανική διάλεκτο που ήθελε να χρησιμοποιήσει και πώς αυτή η φράση θα ερμηνευόταν στο τραγούδι.
Μόλις γνώρισε την – μόλις 15 ετών τότε – Μπρίτνεϊ, που πρόσφατα είχε υπογράψει συμβόλαιο με την Jive Records, ο Martin επέστρεψε στη Στοκχόλμη όπου «δούλεψε λίγο παραπάνω το κομμάτι, έφτιαξε ένα αντίγραφο και το έστειλε στη δισκογραφική της εταιρεία». Εκεί, όλοι ενθουσιάστηκαν.
Ο Seabook συμπληρώνει στο βιβλίο του: «Το Baby One More Time είναι ένα τραγούδι για την εμμονή, που σε κερδίζει από τα πρώτα δύο δευτερόλεπτα».
Όπως όλοι ξέρουμε, το «Baby One More Time» ήταν το πρώτο single της Μπρίτνεϊ και την έκανε αμέσως σούπερ σταρ. Είχε πουλήσει 500.000 αντίτυπα στις 3 Νοεμβρίου 1998, την μέρα που είχε βγει σε κυκλοφορία. Παρέμεινε για 32 εβδομάδες στο 100 hot chart, αποτελεί μέχρι σήμερα την πιο μακρόχρονη επιτυχία της τραγουδίστριας, ενώ το 2011 ψηφίστηκε ως το καλύτερο βίντεο των 90s, σύμφωνα με το Billboard.
