Ο γαλλικός οίκος Dior θέλησε να τιμήσει την Ινδία, την ιστορία της αλλά και την παρουσία της στον κόσμο της μόδας του χθες, του σήμερα και του αύριο.
Αφορμή για την "συνένωση" αυτήν το γεγονός ότι τη φετινή χρονιά συμπληρώνονται 60 χρόνια, αφότου τα μοντέλα του Dior ταξίδεψαν στη Βομβάη για το σόου ραπτικής του οίκου για την άνοιξη-καλοκαίρι 1962.
Η Delphine Arnault, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Christian Dior Couture ανέφερε: "Η ακλόνητη συγγένειά μας με την Ινδία, που έχει ξεκινήσει από τις απαρχές του οίκου το 1947, και μέσω των επιδείξεων των διάφορων διαδόχων του Monsieur Dior – από τον Marc Bohan έως τη Maria Grazia Chiuri – έχει αναπτυχθεί σε πολλούς δημιουργικούς διαλόγους που συνδυάζουν την καινοτομία και την ιστορική κληρονομιά.”
Μέσα από τις σιλουέτες η Maria Grazia Chiuri γιόρτασε την πληθώρα των πιο εξαιρετικών savoir-faire, επιτρέποντας έτσι στο οραματικό πνεύμα του ιδρυτή couturier και των διαδόχων του να λάμψει παντού. Για να αναδείξει τη συνεργασία και τη φιλία που έχει δημιουργήσει ο οίκος εδώ και χρόνια με την Ινδία η Maria Grazia Chiuri, η Creative Director των γυναικείων σειρών Dior συνεργάστηκε με την Karishma Swali -την καλλιτεχνική διευθύντρια του ατελιέ Chanakya και της μη κερδοσκοπικής Chanakya School of Craft, στη Βομβάη.
H συλλογή περιελάμβανε 99 lookς που συνδύασαν μια μοναδική παλέτα χρωμάτων, μοτίβων, λεπτομερειών από καθρέφτη, πούλιες και κεντήματα.
"Πρέπει να αναγνωρίσουμε τι είναι ποιότητα υψηλού επιπέδου", εξήγησε η Chiuri. "Η ραπτική δεν είναι μόνο αυτό που γίνεται στο Μιλάνο ή στο Παρίσι. Σε άλλες χώρες, μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένες εταιρείες που έχουν υπόβαθρο σε επίπεδο ραπτικής, όπως η Chanakya. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό και να αλλάξουμε".