Πολυταξιδεμένος και μοναδικός στην τέχνη του, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, εδώ και μία πενταετία έχει βρει τη βάση του σ’ έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Μεγάρου Μουσικής. Εκεί δημιουργεί, σχεδιάζει και δουλεύει τις παραστάσεις του, που κατά κανόνα γίνονται sold out. Η συνεργασία του με το Μέγαρο ανανεώθηκε για ακόμη μία πενταετία και αυτό του δίνει μια προοπτική για το μέλλον χωρίς να του στερεί την καλλιτεχνική του ελευθερία. "Χρόνια ζητούσα ένα εργαστήριο, ένα στούντιο γι’ αυτό που κάνω. Δεν ήταν δυνατό να μπαίνουμε για κάποιες ώρες κάπου και μετά να τα μαζεύουμε όλα και να πηγαίνουμε αλλού. Παράλληλα υπάρχει και το ζήτημα της ανακύκλωσης των σκηνικών, τα πράγματα που περισσεύουν περνάνε στην επόμενη παράσταση, οπότε πρέπει να βρίσκονται σε έναν συγκεκριμένο χώρο. Αυτόν το χώρο λοιπόν, τον βρήκα στο Μέγαρο Μουσικής και είναι μια υπόγεια αποθήκη. Το έφτιαξα με δικά μου έξοδα και μετέφερα εκεί τα πράγματα. Σ' αυτό το στούντιο ξημεροβραδιαζόμαστε, είναι το εργαστήριό μας. Εδώ γεννήθηκε ο "Μεγάλος δαμαστής”, το "Since she” για το Tanztheater της Πίνα Μπάους στο Βούπερταλ, έγινε η διασκευή του "Sisyphus / Trans / Form”, εδώ γεννήθηκε ο "Εγκάρσιος προσανατολισμός” και το "Ink”. Αυτή η προσφορά είναι τρομακτικά σημαντική για μένα• όσο σημαντικό είναι ένα εργαστήριο για ένα ζωγράφο. Αν έχεις ένα μέρος για να "παίξεις” με τα υλικά, φτιάχνεις κι άλλα πράγματα. Αυτός ο χώρος για μένα είναι ένα ιδιαίτερα πολύτιμο δώρο", δηλώνει ο Δημήτρης Παπαϊωάννου.
Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ένας μεγάλος οργανισμός σαν το Μέγαρο Μουσικής αγκαλιάζει έναν καλλιτέχνη της εμβέλειας του Δημήτρη Παπαϊωάννου και ήδη γίνονται συζητήσεις, μετά την πρώτη παρουσίαση του "Ink" στη χώρα μας (από τις 12/1), να φιλοξενηθεί στην Αίθουσα "Αλεξάνδρα Τριάντη" μια νέα παραγωγή τον Σεπτέμβριο του 2024. Συγκεκριμένα θα είναι μια νέα εκδοχή του γνωστού "Πουθενά", που πρωτοπαρουσίασε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου το 2009 στο Εθνικό Θέατρο.
Διαβάστε περισσότερα στο athinorama.gr