Τι συμβαίνει με τους διάσημους και τις εταιρείες προϊόντων ομορφιάς; Απ' ό,τι φαίνεται μια νέα ιστορία αγάπης, καθώς στο τέλος θα μετράμε στην παλάμη του ενός χεριού, εκείνους που δεν έχουν αποκτήσει ένα beauty brand. Τελευταίος στο trend κατέφθασε ο Tζάρεντ Λέτο, ο οποίος ανακοίνωσε το λανσάρισμα της δικής του σειράς.
Ύστερα από τον Μπράντ Πιτ, ο οποίος χρησιμοποίησε τις ευεργετικές ιδιότητες των σταφυλιών του Chateau Miraval κρασιού του, για τη σειρά προϊόντων περιποίησης για το πρόσωπο, ο Λέτο αποφάσισε να μοιραστεί τα δικά του μυστικά για τέλεια επιδερμίδα στην ηλικία των 50.
Διαβάστε περισσότερα στο madamefigaro.gr