Prada Paradoxe ονομάζεται το νέο άρωμα από το θρυλικό ιταλικό brand, το οποίο βρηκε τον κατάλληλο τρόπο να διαφημίσει το νέο του άρωμα βάζοντας την Έμα Γουάτσον τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα, στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο.
Ηθοποιός, ακτιβίστρια και τώρα σκηνοθέτης για την νέα καμπάνια του αρώματος Prada, ηΈμα Γουάτσον αποδεικνύει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα. Η πολυτάλαντη βρετανίδα ανακηρύχθηκε ως το νέο πρόσωπο του αρώματος Paradoxe της Prada. Αλλά η δημοφιλής ηθοποιός δεν περιορίστηκε σε ένα ρόλο μπροστά από τις κάμερες, αλλά ανέλαβε τη σκηνοθεσία, τη συγγραφή και την αφήγηση της καμπάνιας.
Ο οίκος στην επίσημη ανακοίνωσή του αναφέρει ότι η Γουάτσον είναι η ενσάρκωση της Prada γυναίκας: "Η επιτομή του γυναικείου νεωτερισμού και ο εορτασμός της γυναικείας πολυδιάστασης σε όλο τον κόσμο. Και με το ρεπερτόριο ακτιβισμού της Watson στα γυναικεία δικαιωμάτα, την περιβαλλοντική δικαιοσύνη και τη μείωση της κλιματικής αλλαγής, έχοντας κερδίσει δικαιωματικά τον τίτλο της ως Πρέσβειρα Καλής Θέλησης των Ηνωμένων Εθνών, δεν μπορούμε να σκεφτούμε κανέναν καλύτερο που να του ταιριάζουν αυτές οι διακρίσεις".
Κι ενώ για την Prada η επιλογή της Γουάτσον ως πρόσωπο της καμπάνιας φαινόταν να είναι μονόδρομος, η ηθοποιός προκειμένου να δεχθεί τη συνεργασία ζήτησε να αναλάβει η ίδια τη σκηνοθεσία.
"Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Γουάτσον είναι ένας δυναμικός εορτασμός του τι σημαίνει να είσαι ένα ζωντανό παράδοξο. Σπάει το καλούπι της μούσας για να βρίσκεται και μπροστά και πίσω από τις κάμερες, γράφει το δικό της σενάριο και αφηγείται την ιστορία, επαναπροσδιορίζοντας τους κώδικες για να αντιπροσωπεύουν τον πιο αυθεντικό εαυτό της.".