ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Οι γέφυρες του Μάντισον: "σ' ένα σύμπαν αμφιβολίας αυτή η βεβαιότητα έρχεται μια φορά στη ζωή, ποτέ ξανά"

Μια από τις ωραιότερες ιστορίες αγάπης προβάλλεται τώρα στους θερινούς κινηματογράφους.

Όσοι έχουμε δει την ταινία αφήσαμε στους κινηματογράφους ένα κομματάκι της καρδιάς μας στη σκηνή που βλέπουμε τη Μέριλ Στριπ να πιάνει με τρεμάμενο χέρι τη λαβή της πόρτας του συνοδηγού και να κάνει για πάντα μια επιλογή ζωής.

"Οι γέφυρες του Μάντισον", ταινία του 1995 είναι πλέον κλασική. Μια επική ιστορία αγάπης χωρίς όμως τυμπανουκρουσίες και πυροτεχνήματα- ήσυχη και σπαρακτική. Η ιστορία ενός έρωτα μεταξύ δύο ανθρώπων που δεν μπορούν να είναι μαζί μολονότι τα συναισθήματα που νιώθουν είναι ακριβώς εκείνα που μας καθιστούν αθάνατους έστω και για μια στιγμή.

Στην οθόνη δύο από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της σύγχρονης εποχής. Η Μέριλ Στριπ ως Φραντσέσκα, μια απλή νοικοκυρά στην αμερικανική επαρχία αφοσιωμένη στην οικογένειά της και ο Κλιντ Ίστγουντ, ως Ρόμπερτ Κίνκεϊντ, φωτογράφος του National Geographic, ένα πολίτης του κόσμου.

Η υπόθεση

Το καλοκαίρι του 1965 από συγκυρία ο φωτογράφος θα φτάσει στην αυλή της ζητώντας οδηγίες καθώς αναζητά τη γέφυρα Roseman. Η οικογένεια της 45χρονης Φραντσέσκας, ο σύζυγος και τα δύο της παιδιά λείπουν σε μια ζωοπανήγυρη. Αν και διστακτική στην αρχή, καθώς ο Ρόμπερτη είναι απλώς ένας ξένος, η Φραντσέσκα θα τον οδηγήσει κι εκεί. Αβίαστα θα ξεκινήσουν να μιλάνε για τις ζωές τους που μέχρι εκείνη τη στιγμή υπήρξαν τόσο διαφορετικές. Το ειδύλλιο έχει ξεκινήσει. Μέσα σε μόλις 4 μέρες οι ζωές τους θα αλλάξουν για πάντα, καθώς θα ερωτευτούν βαθιά, στοργικά και ουσιαστικά. Όμως, η οικογένειά της επιστρέφει και εκείνη θα πρέπει να πάρει μια απόφαση: θα μείνει ή θα φύγει με τον έρωτα της ζωής της;

Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ρόμπερτ Τζέιμς Γουέιλερ που επίσης έγινε best seller. Τα δικαιώματα της ταινίας αγόρασε έναντι 25.000 δολαρίων μία εταιρία παραγωγής του Στίβεν Σπίλμπεργκ πριν ακόμα εκδοθεί το μυθιστόρημα, το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 10 εκ. αντίτυπα. Υποψήφιες για τον γυναικείο ρόλο ήταν πολλές A-listers: η Ιζαμπέλα Ροσελίνι, η Σούζαν Σάραντον, η Σερ, η Αντζέλικα Χιούστον, η Τζέσικα Λανγκ. Όμως ο Κλιντ Ίστγουντ πρότεινε τη Μέριλ Στριπ, γεγονός που και η ίδια έχει δηλώσει πως δεν ξεχνά ποτέ. Η ερμηνεία της ως Φραντσέσκα της χάρισε εξάλλου μια υποψηφιότητα για την Ά γυναικείο ρόλο στην κούρσα των Όσκαρ εκείνη τη χρονιά.

Η χημεία των δύο ηθοποιών ήταν καθοριστική για την επιτυχία της ταινίας. Μάλιστα οι δύο ηθοποιοί φρόντιζαν να κάνουν παρέα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ώστε να επιτύχουν και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν χρειάστηκαν πολλά takes για να φτάσει η παραγωγή στο τελικό αποτέλεσμα.

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν με την ιστορία της Φραντσέσκα και έπειτα την κοινή τους πορεία. Στην Στριπ δεν άρεσε πολύ το βιβλίο, αγάπησε όμως το σενάριο που έγραψε ο Ρίτσαρντ ΛαΓκραβενίζ και μάλιστα δήλωσε πως έκλαψε όταν το διάβασε. Ο σεναριογράφος δε αποφάσισε να πάρει μέρος στο πρότζεκτ όταν η αδερφή του, τού είπε "αυτή είναι η ζωή μου. Παντρεύεσαι, κάνεις παιδιά, η ζωή προχωράει. Δεν περιμένεις ποτέ ότι μπορεί να αισθανθείς και πάλι έτσι".

Με το tagline "η καρδιά του ανθρώπου έχει έναν τρόπο να γίνεται και πάλι μεγάλη ακόμα και αν έχει σπάσει σε ένα εκατομμύριο κομμάτια" η ταινία ξεπέρασε κάθε προσδοκία ξεπερνώντας τα $182,016,617 παγκοσμίως σε εισπράξεις.

Δεν θα είναι υπέροχο να το ξαναδούμε στη μεγάλη οθόνη και να ακούσουμε αυτά τα λόγια;

"Δεν θέλω να σε χρειάζομαι, γιατί δεν μπορώ να σε έχω"

"Γι' αυτό είμαι βρέθηκα σε αυτόν τον πλανήτη, αυτή τη στιγμή, Φραντσέσκα. Όχι για να ταξιδεύω, ούτε για να βγάζω φωτογραφίες, αλλά για να σε αγαπάω. Το ξέρω αυτό τώρα. Νιώθω σαν να έπεφτα από ψηλά όλα αυτά τα χρόνια που ζω για να φτάσω σ' εσένα".

"Εκείνη τη στιγμή όλα όσα ήξερα για τον εαυτό μου δεν ίσχυαν πια. Συμπεριφερόμουν σαν άλλη γυναίκα, την ίδια στιγμή που ήμουν ο εαυτός μου περισσότερο από ποτέ".

"Τελικά, είμαι απλώς ένας άντρας. Κι όποια φιλοσοφία ή εκλογίκευση δεν μπορούν να με εμποδίσουν από το να σε θέλω, κάθε μέρα, κάθε στιγμή, ο θρήνος του χρόνου, του χρόνου που δεν μπορώ να είμαι μαζί σου. Σε αγαπάω βαθιά και απόλυτα. Και θα σε αγαπάω για πάντα. Ο τελευταίος καομπόυ, Ρόμπερτ".

Ακολουθήστε το womantoc στο instagram

Read Next

19 Απρ 2024

Zendaya: Ξετρέλανε τους φαν η εμφάνιση της με το μαύρο φόρεμα της Vera Wang

Η συνεργασία της με τον διάσημο στιλίστα Law Roach αποφέρει πάντοτε εντυπωσιακούς καρπούς.

Περισσότερα από

News

19 Απρ 2024

Έλενα-Όλγα Χρηστίδη: "Να έχουμε θέσεις στο τραπέζι των αποφάσεων -αλλά να μπορούμε και να αναποδογυρίζουμε το τραπέζι όταν αυτό ωφελεί μόνο λίγους"

Η ψυχολόγος Έλενα-Όλγα Χρηστίδη, υποψήφια Ευρωβουλεύτρια με τη Νέα Αριστερά, τονίζει πως μια πιο δημοκρατική και αλληλέγγυα ΕΕ είναι εφικτή, όπως και μια καλύτερη ζωή τώρα άμεσα για τους Έλληνες.

18 Απρ 2024

Η Σαρλίζ Θερόν με την 8χρονη κόρη της σε μια σπάνια δημόσια εμφάνιση στη Νέα Υόρκη

H Σαρλίζ Θερόν ως brand ambassador του "Dior" πήγε να παρακολουθήσει την επίδειξη μόδας του διάσημου οίκου που έγινε στη Νέα Υόρκη.

18 Απρ 2024
18 Απρ 2024
18 Απρ 2024

Σοφία Μπεκατώρου: "Ελπίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει την κίνηση που πρέπει" είπε για τον Παπανώτα

Σφοδρές αντιδράσεις από τη δήλωση Παπανώτα για τις κακοποιημένες γυναίκες.

18 Απρ 2024

Νίκος Αλιάγας: Η φωτογραφία τουγια την Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Ο Νίκος Αλιάγας ήταν ο οικοδεσπότης της Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας που έγινε στην Αρχαία Ολυμπία.

18 Απρ 2024

Μάρα Δαρμουσλή: "Με ρώτησαν μέχρι πότε θα θηλάζω, έλαβα σεξιστικά σχόλια"

Η Μάρα Δαρμουσλή μίλησε για τη σχέση με την οικογένειά της, για τις δυσκολίες με τα παιδιά της αλλά και για τη διατροφική διαταραχή που πέρασε.

18 Απρ 2024

Η Ελένη Μενεγάκη αποχωρεί από το MEGA-Το παρασκήνιο της αποχώρησης

Τέλος εποχής για την Ελένη Μενεγάκη και το Mega στο τέλος της τηλεοπτικής σεζόν.

18 Απρ 2024

Τατιάνα Στεφανίδου, 24 χρόνια πριν και σχεδόν αγνώριστη

Η ρετρό εμφάνιση με κόκκινα μαλλιά από τηλεοπτική εκπομπή του 2000.