«Ποιοι άντρες είναι επιτυχημένοι και ποιούς σέβεστε;» ρώτησε η δημοσιογράφος της Guardian, Iman Amrani, μαθητές σε ένα βρετανικό σχολείο εκπονώντας την έρευνά της για τα στερότυπα γύρω από το τι σημαίνει αρρενωπότητα. Γιατί με μια γρήγορη ματιά στα μίντια είναι εύκολο να λύσει κανείς την εξίσωση: επιτυχία ίσον λεφτά, κοιλιακοί, καλό ρολόι, γρήγορο αμάξι, βλέμμα χιλίων καρδιναλίων (κάπως σαν να έχεις μεγάλο βαθμό μυωπίας) και κάποιο τσιτάτο έτοιμο για τα θηράματά σου στο μπαρ καθώς αναδεύεις το κοκτέιλ σου.
Η βρετανίδα δημοσιογράφος Iman Amrani εγκαινίασε μια σειρά βίντεο- ερευνών στην οποία εξετάζει τα θέματα που ταλανίζουν τους σύγχρονους άνδρες και τα αγόρια στη Μ. Βρετανία. Κι αν θέλουμε να είμαστε δίκαιες ως γυναίκες, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε πως και για τους άνδρες είναι πολλά τα καλούπια που έχει διαμορφώσει ο καταναλωτισμός και τα μίντια. Ίσως να θυμάστε και στο σατιρικό ψυχολογικό θρίλερ «American Psycho», ο πρωταγωνιστής (Κρίστιαν Μπέιλι) ξυπνούσε 5 το πρωί για να κάνει πρώτα τη γυμναστική του, ώστε να σμιλεύει τα six packs του, διάλεγε εξαιρετικά προσεκτικά τις business cards του, λίγο πριν εκτελέσει κάποιον λίγο αργότερα μες την ημέρα. Στο «Modern Masculinity» της Guardian όσα απασχολούν τους άντρες και έχει τρομερό ενδιαφέρον να δούμε τα πράγματα και από τη δική τους οπτική γωνία.
Πάντως, αν ρωτήσετε εμάς αυτό που θα θέλαμε να είναι οι άντρες είναι πιο κοντά στην παρακάτω διαφήμιση της Gillette που είχε κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2019 εν μέσω του #ΜeToo κινήματος. Και αν και ναι πρόκειται και πάλι για μια διαφήμιση, από μια εταιρία που παλιότερα είχε στηρίξει τις διαφημίσεις της στο λευκό Alpha male μοντέλο, στη συγκεκριμένη το σκίζει κυριολεκτικά και από μέσα της ξεπηδούν οι άντρες του μέλλοντος. Αληθινοί, ευγενικοί, στοργικοί, απλώς ανθρώπινοι.
Δείτε το βίντεο εδώ: