ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Tiz: Καλωσορίζουμε το Ελληνικό tinder στο online φλερτ

“Η ιδέα προέκυψε ένα μήνα αφότου παντρεύτηκα”,δηλώνει ο δημιουργός του νέου app Κρίτων Ρούντος o οποίος κατάφερε να συνδυάσει υπηρεσίες του Snapchat και του Tinder.

Tiz: Καλωσορίζουμε το Ελληνικό tinder στο online φλερτ

Με το σλόγκαν “Meet people in a snap” και με σήμα τη δραστήρια μέλισσα, οι χρήστες του νέου Ελληνικού app γνωριμιών καλούνται να πετάξουν από λουλούδι σε λουλούδι αφήνοντας πίσω τους- για την ακρίβεια στις οθόνες των smartphones των πιο κοντινών χρηστών τους- μία selfie φωτογραφία η οποία αυτοκταστράφεται μέσα σε 30 μόλις δευτερόλεπτα. Τόσος είναι ο χρόνος που σου επιτρέπει το Tiz να αποφασίσεις εάν σου αρέσει ή όχι ο υποψήφιος Tizzer σου και να ανταποκριθείς στο διαδικτυακό φλέρτ. Ο ιδρυτής του νέου Ελληνικού dating app Κρίτων Ρούντος μας μιλάει για την ιδέα του να συνδυάσει τις υπηρεσίες του Snapchat και του Tinder σε μία νέα εξελιγμένη εφαρμογή γνωριμιών που ακούει στο όνομα Tiz. “Η ιδέα για το Tiz, μου ήρθε ένα μήνα αφότου παντρεύτηκα! Πρέπει ωστόσο να τονίσω πως κάποια στοιχεία του προέκυψαν από νεανικά μου βιώματα, μια παρακαταθήκη για την επόμενη γενιά των singles” μας περιγράφει αφοπλιστικά ο 36χρονος επιχειρηματίας από την Αθήνα με σπουδές στο Λονδίνο.

Tiz: Καλωσορίζουμε το Ελληνικό tinder στο online φλερτ

- Πως ξεκίνησε η ιδέα για το tiz;

Η ιδέα για το Tiz προήλθε κατά τη διάρκεια διακοπών. Έτυχε να βρεθώ σε μία νεανική παρέα που συζητούσε με πάθος για τις αγαπημένες της εφαρμογές. Η συζήτηση γρήγορα επικεντρώθηκε στο Tinder και το Snapchat, δύο εφαρμογές που οι περισσότεροι της παρέας χρησιμοποιούσαν εντατικά για να φλερτάρουν, και να γνωρίσουν νέο κόσμο. Μετά τη κουβέντα, άρχισα να σκέφτομαι πως θα ήταν η ιδανική εφαρμογή που θα μπορούσε να συνδυάσει το στοιχείο του social discovery που προσφέρει το Tinder, με το στοιχείο της εφήμερης επικοινωνίας που προωθεί το Snapchat, όπου το content που ανταλλάζουν μεταξύ τους οι χρήστες διαγράφεται μετά από κάποια ώρα. Κάπως έτσι άρχισε η ζύμωση της ιδέας, που με οδήγησε στο Tiz.

- Ποια είναι η διαφορά του με το tinder;

Μου είναι δύσκολο να το συγκρίνω με το Tinder, γιατί οι δύο εφαρμογές προσφέρουν αρκετά διαφορετικές εμπειρίες. Θα μπορούσα να πω πως το Tiz ανήκει σε μια νέα γενιά εξελιγμένων dating apps που στοχεύουν να κάνουν την διαδικασία πιο άμεση και πιο “fun” για τους χρήστες τους. Σε σχέση με το ασύγχρονο matchmaking του Tinder, στο Tiz, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να στείλεις μια selfie σου, ένα Tiz δηλαδή, και μετά από λίγο χρόνο παίρνεις πίσω αποτελέσματα με όσους ή όσες είδαν τη φώτο σου, είναι στην περιοχή σου και ενδεχόμενα ενδιαφέρονται να μιλήσουν και μαζί σου. Έτσι όλη η διαδικασία γίνεται πιο ζωντανή και διασκεδαστική σε σχέση με εφαρμογές τύπου Tinder, όπου καλείσαι να κάνεις αυτό που εμείς ονομάζουμε «window shopping», το «χάζι» σε προφίλ άλλων, το οποίο όμως ακυρώνει την επικοινωνία μεταξύ των δύο πλευρών.

Ο δημιουργός του Tiz, Κρίτων Ρούντος.

- Τι βρίσκει κανείς μέσα από το tiz; Ένα σύντροφο ή κάτι πιο εφήμερο;

Αν και το Tiz προωθεί το στοιχείο του εφήμερου, μια τάση προς την οποία θεωρούμε πως στρέφονται πλέον γενικά τα social media, η χρήση ή ο σκοπός πίσω από τη χρήση του Tiz είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση. Έχουμε πολλές αναφορές για φιλίες, απλά φλερτ αλλά και πιο «σοβαρές» σχέσεις που ξεκίνησαν μέσα από το Tiz, οπότε η εφαρμογή λειτουργεί ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη.

Μέχρι στιγμής έχουμε 2.000 χρήστες, οι οποίοι έχουν στείλει πάνω από 10 χιλιάδες Tiz και έχουν “συναντηθεί” πάνω από 4.000 φορές. Μετά από όλες αυτές τις γνωριμίες, μπορώ να σου εκμυστηρευτώ πως περιμένουμε πλέον και τον πρώτο γάμο που θα προκύψει μέσα από το Tiz.

- Γιατί να μην μπορώ να κάνω tiz εάν δεν έχω facebook;

Αν και ζητάμε ελάχιστα στοιχεία από τους χρήστες του Tiz, χρειάζεται να λάβουμε κάποιες πληροφορίες στην αρχική σύνδεσή τους με την εφαρμογή, για να τους προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτές τις πληροφορίες τις λαμβάνουμε με τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο, με μια πρώτη σύνδεση με το Facebook. Επίσης, πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι φίλοι ενός χρήστη έτσι ώστε τα Tiz του να μην αποστέλλονται σε εκείνους - άλλωστε η εφαρμογή υπάρχει για να γνωρίσεις νέο κόσμο!

- Ποιοι είναι πιο ενεργοί χρήστες, οι γυναίκες ή οι άνδρες; Πως διαφέρουν τα δύο φύλα στην προσέγγιση;

Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες είναι πάντα λίγο πιο επιλεκτικές στην επικοινωνία τους στην εφαρμογή, ενώ οι άντρες είναι πάντα οι πιο... «διαθέσιμοι». Σε ότι αφορά τη συχνότητα χρήσης της εφαρμογής, αν και διαφέρει ανάλογα με το χρήστη, σε γενικές γραμμές έχουμε παρατηρήσει πως οι γυναίκες στέλνουν περισσότερα Tiz από τους άντρες. Το Tiz είναι ένα ισχυρό “όπλο” για την αυτοπεποίθησή τους, καθώς μπορούν με μία selfie να δουν άντρες στην περιοχή τους που θα ήθελαν να τις γνωρίσουν, και αυτό τις κάνει και πιο δραστήριες.

- Πόσοι χρήστες κάνουν tiz σήμερα;

Μέχρι στιγμής έχουμε 2.000 χρήστες, οι οποίοι έχουν στείλει πάνω από 10 χιλιάδες Tiz και έχουν “συναντηθεί” πάνω από 4.000 φορές. Μετά από όλες αυτές τις γνωριμίες, μπορώ να σου εκμυστηρευτώ πως περιμένουμε πλέον και τον πρώτο γάμο που θα προκύψει μέσα από το Tiz.

- Ο άφιλτρος χαρακτήρας του λειτουργεί τόσο ιντριγκαδόρικα όσο και αντίθετα στη ματαιοδοξία της τέλειας selfie (μετά από πολλαπλές προσπάθειες). Γιατί άφιλτρο λοιπόν;

Θέλουμε η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών του Tiz να είναι όσο πιο άμεση, «ζωντανή» και αυθεντική γίνεται. Αυτό μας επιβάλλει κάποιους κανόνες, όπως ο χρόνος που έχει κάποιος για να δει ένα νέο Tiz, ή το ότι τα selfie των χρηστών πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικά, ανεπηρέαστα από φίλτρα ή άλλες παρεμβάσεις. Ωστόσο, για να είμαι ειλικρινής, προσανατολιζόμαστε στο να προσθέσουμε σε μια από τις επόμενες εκδόσεις και τη δυνατότητα για “φιλτράρισμα” της φωτογραφίας. Αν και οι γυναίκες είναι εκπαιδευμένες στο να στέλνουν όμορφες selfie, οι άντρες χρειάζονται μάλλον λίγη βοήθεια!

- Θεωρείτε ότι οι Έλληνες έχουν ταμπού με το online φλέρτ; Πόσο αλλάζουν τα δεδομένα στη Μεγάλη Βρετανία όπου και σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε;

Σίγουρα έχεις να κάνεις με δύο διαφορετικές αγορές - στην Ελλάδα υπάρχει αρκετά μεγαλύτερη προκατάληψη απέναντι στα dating apps και στο online dating γενικότερα, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ωστόσο θεωρούμε πως το Tiz είναι πιο συμβατό με τις γυναίκες χρήστες, τόσο στη φιλοσοφία του όσο και στον τρόπο λειτουργίας του. Το δεδομένο αυτό μας δίνει και κάποιο πλεονέκτημα έναντι άλλων εφαρμογών της κατηγορίας του.

- Ποια ήταν η ασχολία σου στην προ tiz εποχή;

Η προσοχή μου ήταν - και είναι ακόμη - στραμμένη στην Cambo, της οποίας είμαι και ιδρυτής. Η Cambo είναι ένα boutique digital agency που επικεντρώνεται στο digital & experiential marketing, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

- Αντιμετώπισες προβλήματα κατά τη διάρκεια υλοποίησής του; Αν ναι ποια θεωρείς ότι ήταν τα σημαντικότερα;

Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η έλλειψη χρόνου. Η πίεση είναι μεγάλη, και σταδιακά είσαι αναγκασμένος να παραχωρείς ολοένα και περισσότερο προσωπικό και ελεύθερο χρόνο και να συνθηκολογείς με την προσωπική σου ζωή. Είναι μια συνθήκη που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες startup, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, και σε εξουθενώνει πραγματικά, σε σωματικό και πνευματικό επίπεδο.

- Ως νέος επιχειρηματίας βρήκες υποστήριξη από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς;

Ήταν συνειδητή επιλογή μας να υλοποιήσουμε το Tiz χωρίς τη στήριξη κάποιου εξωτερικού φορέα. Από τη μια σε επιβαρύνει σε πάρα πολλά επίπεδα, από την άλλη σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις τον πλήρη έλεγχο του προϊόντος σου, χωρίς να δεσμεύεσαι ή να λογοδοτείς σε κάποιον οργανισμό ή επενδυτή. Επίσης, η αλήθεια είναι πως στην Ελλάδα είναι δύσκολο να βρεις επενδυτές για social projects. Είναι έξω από το συνηθισμένο τομέα δράσης τους και αντιμετωπίζονται, με κάποια επιφύλαξη και φοβία.

- Ποιο είναι το πιο απρόσμενο στοιχείο που έχετε ανακαλύψει μέσα από αυτή την εφαρμογή;

Νομίζω πως το πιο απρόσμενο, και απρόσμενα ευχάριστο στοιχείο, ήταν η διάθεση των χρηστών της εφαρμογής να επικοινωνήσουν μεταξύ τους! Κάποια στιγμή παρατηρήσαμε πως ήταν αρκετό να στείλει ένας χρήστης της εφαρμογής ένα Tiz, για να ξεκινήσουν λίγο μετά να στέλνουν και άλλοι χρήστες διαδοχικά τα Tiz τους. Αυτή η ξαφνική αύξηση της δραστηριότητας δεν οφειλόταν σε κάποιο τεχνητό viral trigger, αλλά πολύ απλά, στην επιθυμία των χρηστών να “συναντηθούν” μέσα στο Tiz!

Links to download:

iOS: https://itunes.apple.com/gr/app/tiz/id975156386?l=el&mt=8

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=co.tiz&hl=en

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.