ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Τι θα έλεγε ένα χρωματιστό clutch της Τζωρτζίνας Σκαλίδη εάν είχε στόμα;

Από την Ιταλική Vogue στα καταστήματα Harvey Nichols του Hong Kong κι από 'κει στη Σκουφά του Κολωνακίου και κατόπιν στα Χανιά. Μιλάμε για πολυταξιδεμένο clutch.

Τι θα έλεγε ένα χρωματιστό clutch της Τζωρτζίνας Σκαλίδη εάν είχε στόμα;

Το clutch bag, το “χεράτο” τσαντικό, είναι μια πολύ δυνατή επιλογή σε τσάντα -εάν θέλεις να λέγεσαι ενημερωμένη. Η Τζωρτζίνα Σκαλίδη εστιάζει στο συγκεκριμένο αξεσουάρ, χαρίζοντάς του ακόμα περισσότερο χώρο, ώστε να κουβαλήσει κι άλλα “απαραίτητα”, αλλά και χαρακτηριστικό στυλ, με δική του ταυτότητα. Το βλέπεις και λες "είναι Skalidi". Χωρίς ταυτότητα κανένα αντικείμενο μόδας δεν είδε προκοπή. Η Τζωρτζίνα είναι μια ψηλή και όμορφη γυναίκα, η οποία εκτός από τους φακέλους σχεδιάζει κι άλλες τσάντες. Πολλές, όμορφες, εντυπωσιακές και γεωμετρικές τσάντες. Ας μιλήσουμε γι' αυτές.

Τι θα έλεγε ένα χρωματιστό clutch της Τζωρτζίνας Σκαλίδη εάν είχε στόμα;
Το βλέπεις και λες "είναι Skalidi".
Πολλές, όμορφες, εντυπωσιακές και γεωμετρικές τσάντες. Ας μιλήσουμε γι' αυτές.
Ο Τζωρτζίνα Σκαλίδη και ο μαγικός κόσμος των clutch bags.

-Πες μου την ιστορία σου με λίγα λόγια. Από που έρχεσαι, που πας, τι σκέφτεσαι.

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Στα 18 μου αποφάσισα να πάω στο Παρίσι να σπουδάσω stylist-modelist όπου έμεινα 3 χρόνια . Στη συνέχεια πήγα στην Αθήνα όπου δούλεψα 8 χρόνια σε περιοδικά μόδας σαν στιλίστρια. Το 2010 αποφάσισα να κάνω το δικό μου brand με nis προϊόντα, τσάντες φακέλους. Άνοιξα το πρώτο μου κατάστημα στην οδό Σκουφά και μετά από λίγους μήνες άνοιξα και το δεύτερο στα Χανιά. Θα ήθελα να εξελίσσομαι σχεδιαστικά και εμπορικά κάθε σεζόν και καθώς πλέον στα καταστήματα μου συμπεριλαμβάνονται και αξιόλογες δουλειές και άλλων Ελλήνων σχεδιαστών. Σκέφτομαι πάντα πόσο τυχερή είμαι που κάνω αυτό που αγαπώ».

-Ποια είναι η ιστορία των Georgina Skalidi Clutch bags; Από που έρχονται και που πηγαίνουν;

«Ξεκίνησα πριν 6 περίπου χρόνια όταν κατάλαβα πως οι Ελληνίδες δεν είχαν βάλει ακόμα στη ζωή του το clutch που στο εξωτερικό χρόνια τώρα είναι το απόλυτο trend. Έτσι άρχισα να σχεδιάζω φακέλους με έμφαση στο design, το χρώμα και τα πρωτότυπα υλικά. Η ιδέα μου άρεσε από τις πρώτες κιόλας μέρες δημιουργώντας πλέον ένα μεγάλο κοινό που στηρίζει το brand. Στη συνέχεια ήρθαν μεγάλες επιτυχίες στο εξωτερικό, όπως αυτή της δημοσίευση της συλλογής στην Vogue Italy στα καλύτερα project από όλο τον κόσμο και στη συνέχεια η συνεργασία μου με τα πολυκαταστήματα Harvey Nichols στο Hong Kong. Ακολούθησαν συνεργασίες με πολλά καταστήματα σε Ευρώπη,Ασία Αμερική κ.ά. Αυτό που προσδοκώ για το μέλλον είναι να μπορώ να βρίσκομαι πάντα μέσα σε νέες ιδέες και ανθρώπους. Να παραμείνει η συλλογή χειροποίητη, μικρής παραγωγής και να μπορώ κάθε σεζόν να στηρίζω και συλλογές άλλων Ελλήνων σχεδιαστών».

«Ξεκίνησα πριν 6 περίπου χρόνια όταν κατάλαβα πως οι Ελληνίδες δεν είχαν βάλει ακόμα στη ζωή του το clutch που στο εξωτερικό χρόνια τώρα είναι το απόλυτο trend. Έτσι άρχισα να σχεδιάζω φακέλους με έμφαση στο design, το χρώμα και τα πρωτότυπα υλικά».
«Ήρθαν μεγάλες επιτυχίες στο εξωτερικό, όπως αυτή της δημοσίευση της συλλογής στην Vogue Italy στα καλύτερα project από όλο τον κόσμο και στη συνέχεια η συνεργασία μου με τα πολυκαταστήματα Harvey Nichols στο Hong Kong».
«Αυτό που προσδοκώ για το μέλλον είναι να μπορώ να βρίσκομαι πάντα μέσα σε νέες ιδέες και ανθρώπους. Να παραμείνει η συλλογή χειροποίητη, μικρής παραγωγής και να μπορώ κάθε σεζόν να στηρίζω και συλλογές άλλων Ελλήνων σχεδιαστών».

-Πόσο αγαπάς τα γεωμετρικά σχήματα;

«Με τη γεωμετρία με έχουν ταυτίσει πολλές φορές. Είναι λογικό καθώς τα best seller σχέδια μου έχουν ασύμμετρα στοιχεία. Τα σχέδια μου είναι κομμάτι του εαυτό μου και της προσωπικότητας μου. Είναι οι σκέψεις μου, τα έντονα συναισθήματα, αρνητικά και θετικά που βιώνω. Μέσα από τα σχέδια μου εκτονώνω τη σκέψη μου και πολλές φορές "αδειάζω την ψυχή μου". Η αυστηρότητα και η τελειομανία που με χαρακτηρίζει νομίζω πως είναι τελικά το σχεδιαστικό αποτέλεσμα που βλέπετε».

-Ποιος είναι ο ρόλος του clutch στο σύγχρονο ντύσιμο;

«Το clutch είναι ένα αξεσουάρ έντονα κλασσικό αλλά πάντα μοντέρνο και διαχρονικό. Μια γυναίκα που το κρατάει αυτόματος προβάλει μια πιο θηλυκή και κομψή εικόνα του εαυτού της. Είναι το αξεσουάρ που μπορεί να κρατηθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ».

«Με τη γεωμετρία με έχουν ταυτίσει πολλές φορές. Είναι λογικό καθώς τα best seller σχέδια μου έχουν ασύμμετρα στοιχεία».
«Τα σχέδια μου είναι κομμάτι του εαυτό μου και της προσωπικότητας μου. Είναι οι σκέψεις μου, τα έντονα συναισθήματα, αρνητικά και θετικά που βιώνω».
«Η αυστηρότητα και η τελειομανία που με χαρακτηρίζει νομίζω πως είναι τελικά το σχεδιαστικό αποτέλεσμα που βλέπετε».

-Ποιο σχήμα τσάντας παίζει φέτος πιο δυνατά και γιατί;

«Νομίζω πως το backpack έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στη ζωή μας. Φέτος, λοιπόν, είναι και πάλι τάση. Πρακτικά, βολικά και εξίσου κομψά μπορούν πλέον να συνδυαστούν με πολλά στυλ ρούχων και να δώσουν άλλη νότα σε ενα πιο συντηρητικό ή business look».

-Εάν πρέπει να έχουμε δύο μόνο βασικές τσάντες (λέμε τώρα), ποιες θα ήταν αυτές και γιατί;

«Το απόλυτο στυλ για μένα είναι μια απλή shopping bag που θα έχει όλα όσα χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα και ένα κλασσικό tabac clutch στο χέρι».

-Τι θα έλεγε ένα clutch Georgina Skalidi εάν είχε στόμα;

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα αυτά τα κορίτσια που στήριξαν και στηρίζουν τόσα χρόνια την προσπάθεια του Georgina Skalidi».

Georgina Skalidi Clutch bags Facebook

Georgina Skalidi

«Μέσα από τα σχέδια μου εκτονώνω τη σκέψη μου και πολλές φορές "αδειάζω την ψυχή μου"» λέει η Τζωρτζίνα.

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.