ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία

Το fiberglass αποτελεί βασικό υλικό για τα έπιπλά της ελληνικής εταιρίας INOMO που συνδυάζει έπιπλο και design με άριστο τρόπο.

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία

«ΙΝΟΜΟ σημαίνει «μέσα από τον άνθρωπο» και αποτελείται από δυο λέξεις, In + Homo. Το motto μας είναι “Form Redefined” και αντικατοπτρίζει όλη την κατασκευαστική μας ιδιαιτερότητα, καθώς μέσα από τα έργα και τα προϊόντα μας μετατρέπουμε τις φόρμες σε κάτι καινούριο, εντελώς μοναδικό».

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία
Η founder της εταιρείας, Βίβιαν Παράσχου

Η founder της εταιρείας, Βίβιαν Παράσχου, λίγο καιρό πριν, ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το πρώτο βραβείο στο 12ο διαγωνισμό The Squeeze, στο Orange Grove, μία επιβράβευση της προσπάθειάς της να κάνει πραγματικότητα αυτό το "μοναδικό".

Τα εντυπωσιακά floating sunbeds, είναι αυτά που κουβαλάνε το brand dna της ΙΝΟΜΟ.
Η πρόκληση να συνδυάσει design και έπιπλο είναι στο μυαλό της Βίβιαν Παράσχου εδώ και πάρα πολλά χρόνια

Που δεν είναι άλλος από το να συνεχίσει να συνδυάζει αειφόρα υλικά με καινοτομική σχεδίαση στα έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που προτείνει. Εάν έχει πάρει το μάτι σας κάποια εντυπωσιακά floating sunbeds, είναι αυτά που κουβαλάνε το brand dna της ΙΝΟΜΟ.

Η πρόκληση να συνδυάσει design και έπιπλο είναι στο μυαλό της Βίβιαν Παράσχου εδώ και πάρα πολλά χρόνια και μεταφράστηκε με την ίδρυση μία εταιρείας σχεδίασης και κατασκευής επίπλων νέας γενιάς, η οποία προσφέρει ad hoc λύσεις σε design professionals, χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο το υλικό fiberglass.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε δύο χωριστές αλλά αλληλένδετες δραστηριότητες:

INOMO Collections: Σχεδιασμός και κατασκευή επίπλων εσωτερικού και εξωτερικού χώρου από ενισχυμένο Fiberglass.

INOMO Studio: Ad hoc σχεδιασμός και παραγωγή κατόπιν παραγγελίας high-end προϊόντων και ειδικών κατασκευών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων για επαγγελματίες.

Το χαμηλό κόστος συντήρησης και η ανθεκτικότητα του υλικού σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα έπιπλα της ΙΝΟΜΟ να ξεχωρίζουν.

Το χαμηλό κόστος συντήρησης και η ανθεκτικότητα του υλικού σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα έπιπλα της ΙΝΟΜΟ να ξεχωρίζουν.

«Όλα τα προϊόντα μας ανεξαιρέτως μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικό είτε εξωτερικό χώρο. Συγκεκριμένα όσον αφορά τα ξενοδοχεία σε περιοχές κοντά στη θάλασσα όπως στα ελληνικά νησιά και κυρίως στις Κυκλάδες όπου έχουμε έντονα καιρικά φαινόμενα, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας αποτελούν μία ανταγωνιστική λύση καθώς δεν διαβρώνονται και αντέχουν σε οποιοδήποτε καιρικό φαινόμενο προκύψει. Οι συλλογές μας απευθύνονται σε επιχειρηματίες όπου η αισθητική και το design του χώρου πρωταγωνιστούν όπως σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης και αναζητούν αυτόν τον συνδυασμό που έλειπε, ανθεκτικότητα, τιμή, design».

Το fiberglass αποτελεί βασικό υλικό για τα έπιπλά της INOMO αλλά και επιλογή των μεγαλύτερων σχεδιαστών.

«Η επιλογή του υλικού για εμάς δεν έγινε τυχαία. Προέρχομαι από μία οικογένεια που ασχολείται με το συγκεκριμένο υλικό από το 1972. Αναμφισβήτητα λοιπόν μεγάλωσα κοντά σε αυτό και γνώρισα πάρα πολύ καλά τις ιδιότητες του και έτσι κατάφερα να παρακολουθήσω αβίαστα αυτή την μεγάλη στροφή που γίνεται στην παγκόσμια αρχιτεκτονική και την αναγέννηση του φουτουρισμού με κυρίαρχο στο κλάδο την θρυλική Zaha Hadid. Απο την Zaha Hadid λοιπόν μέχρι τον Christian de Portzamparc το fiberglass έχει επιλεγεί ως ένα μοναδικό υλικό που τους προσφέρει ελευθερία σχεδιασμού αλλά και μηχανικές ιδιότητες μοναδικές σε σχέση με αλλά υλικά. Είναι ένα υλικό ιδιαίτερο που θέλει να το γνωρίζεις πάρα πολύ καλά και να μπορείς να το μεταφράσεις σε λύση για τον αρχιτέκτονα ή σχεδιαστή».

Και η προσέγγιση στο σχεδιαστικό κομμάτι σίγουρα δεν έχει μείνει πίσω. Τα έργα έχουν χροιά, ρευστότητα, καμπύλες αλλά και αφαιρετική χροιά. «Διαθέτουν γλυπτική χροιά χωρίς να χάνουν την οικιστικής τους ταυτότητα» όπως μας λέει. Χαρακτηριστικά που δεν μπορείς να πεις πως σημάδεψαν το ελληνικό έπιπλο τα τελευταία χρόνια.

«Διαθέτουν γλυπτική χροιά χωρίς να χάνουν την οικιστικής τους ταυτότητα»

«Το ελληνικό έπιπλο νομίζω έμεινε αρκετά στάσιμο τα τελευταία χρόνια και νομίζω η κρίση ήταν μία καλή ευκαιρία να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και να μείνουν όσοι αξίζουν. Μέσα από την αλλαγή αυτή της κρίσης δημιουργήθηκαν ευκαιρίες να αναδειχθούν νέα ταλέντα και να καλλιεργηθούν ελληνικά furniture brands σύγχρονα και με ευρωπαϊκό αέρα τα οποία ξεχωρίζουν παγκοσμίως. Θέλουμε να συμβάλλουμε και εμείς σε αυτήν την κατεύθυνση και να αποτελούμε παράδειγμα στο εξωτερικό. Πιστεύω ότι το ελληνικό έπιπλο έχει αλλάξει κατεύθυνση, έχει αναγεννηθεί και σιγά σιγά θα μπορεί να ανταγωνιστεί τους κυρίαρχους του κλάδου του».

Όπως κάθε τομέας δράσης, χρειάζεται κι αυτός επιμονή και επιμονή. Όπως άλλωστε και κάθε startup. Συν κάτι ακόμα: «Πολλοί ψάχνουν να επενδύσουν και οι ευκαιρίες είναι πολλές. Αρκεί αυτό που έχεις να δείξεις να έχει νόημα και ουσία. Αυτό λοιπόν που πιστεύω και το λέω συχνά είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές αλλά δεν μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς ομάδα. Η ομάδα είναι η καρδιά της ιδέας και η προσπάθεια που καταβάλει. Η χρηματοδότηση είναι το μέσο για να τα επιτυχείς πιο γρήγορα».

Facebook INOMO

«Το ελληνικό έπιπλο νομίζω έμεινε αρκετά στάσιμο τα τελευταία χρόνια και νομίζω η κρίση ήταν μία καλή ευκαιρία να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και να μείνουν όσοι αξίζουν».

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.