Το βάρος που κουβαλάει η «νέα» μάνα μόνο μία «παλιά» μάνα μπορεί να το καταλάβει. Εκτός από την κούραση, τα ξενύχτια, το άγχος και την εξουθενωτική ευτυχία, έχουν να μεταφέρουν στο δισάκι τους, σε κάθε έξοδό τους με το βλαστάρι τους και όλα τα «παρελκόμενα» του μωρού. Τα μπιμπερό, τις πάνες, τις αλλαξιές με τα ρούχα, τις δικές τους αλλαξιές σε περίπτωση που λερωθούν (συμβαίνει αυτό όταν έχεις μωράκι), τα παιχνίδια, συν όλα εκείνα που απαιτείται να έχουν μαζί τους, όπως πορτοφόλι, κλειδιά και λοιπά. Οπότε, το δισάκι αυτό της μάνας πρέπει να μην είναι ένα οποιοδήποτε δισάκι, αλλά ένα ειδικά σχεδιασμένο για την απαιτητική περίπτωσή της.
Η Παυλίνα Παπαηλιοπούλου, η σχεδιάστρια και ιδιοκτήτρια του ελληνικού brand Ippolito bags, έδωσε τη σικάτη λύση. Κατασκεύασε δερμάτινες, ανάλαφρες τσάντες με θήκες και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό ώστε να χωράνε όλα όσα θέλει να έχει η mamma mia μαζί της.
Εμπνευσμένη από την άνοιξη, που συμβολίζει τη γέννηση και την άνθιση, αλλά και από τις νέες, μη συμβατικές μαμάδες που αγαπούν το design, η Παυλίνα παρουσιάζει τη συλλογή «Maternity». Είναι η πρώτη φορά που ένα accessories brand παρουσιάζει ολοκληρωμένη σειρά με τσάντες και αξεσουάρ μητρότητας.
Η συλλογή αποτελείται από μια shopping bag -που μπορεί να κρατηθεί και ως messenger-, μια bucket bag και ένα pouch με λουράκι, συνδυάζοντας τη χρηστικότητα με το σχεδιασμό, και την υψηλή ποιότητα με το σύγχρονο, ενημερωμένο στυλ. Κατασκευασμένες από πολυτελή ιταλικά δέρματα, οι τσάντες έχουν εσωτερικές και εξωτερικές θήκες διαφορετικών διαστάσεων, μια εσωτερική ελαστική κορδέλα για το μπιμπερό και φυσικά, δύο λουριά για να μπορούν να κρεμαστούν στο παιδικό καρότσι, ενώ εξωτερικά κλείνουν με φερμουάρ για απόλυτη ασφάλεια.
Όλα τα κομμάτια της συλλογής είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας στα εξής χρώματα: baby blue, taupe, φούξια, ναυτικό μπλε, baby pink και μαύρο. Οι γλυκές βόλτες των νέων μαμάδων κερδίζουν έξτρα μπόνους στο στυλ, ενώ η διαχρονικότητα των σχεδίων και η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής θα τους επιτρέψει να χρησιμοποιήσουν προσωπικά τις τσάντες, ακόμα και όταν τα παιδιά θα έχουν μεγαλώσει. Στη γλώσσα των καταναλωτών αυτό λέγεται και έξυπνη αγορά.
Η Παυλίνα, εμπνευσμένη από τα ταξίδια του φωτογράφου Κωνσταντίνου Σοφικίτη σε όλον τον κόσμο και τη μοναδική του ματιά, συνεργάστηκε μαζί του για την καμπάνια της σειράς, η οποία φωτογραφήθηκε σε μια από τις πιο baby friendly πόλεις της Ευρώπης, το Λονδίνο.
www.ippolito.gr
facebook.com/ippolitoworld
Ippolito Showroom: Βουλής 38, Σύνταγμα, τηλ.: 210 3315051