ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ο Χρήστος Μητρόπουλος φτιάχνει ρούχα για άντρες που λατρεύουν τα καλοραμμένα T-Shirt

Γιατί η αλήθεια είναι ότι άντρες έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από τις γυναίκες ως προς το να βρούνε την ποιότητα στο ντύσιμο.

Ο Χρήστος Μητρόπουλος φτιάχνει ρούχα για άντρες που λατρεύουν τα καλοραμμένα T-Shirt

Μεγαλωμένος μέσα στη μόδα, με οικογενειακή παράδοση στην καλή ραφή και στο ψαγμένο πατρόν, ο Χρήστος δεν ξεστράτησε. Ακολούθησε το DNA του. Ξεχωρίζει το ωραίο από το άσχημο, το καλαίσθητο από το μαζικό. Και βάσει αυτών σχεδιάζει τη δική του, δυναμική γραμμή στην ελληνική αντρική μόδα. Έναν τομέα που χαίρεται πολύ όταν νιώθει τονωτικές ενέσεις θάρρους από νέους δημιουργούς.

Ο Χρήστος Μητρόπουλος φτιάχνει ρούχα για άντρες που λατρεύουν τα καλοραμμένα T-Shirt
«Η ύπαρξη της οικογενειακής επιχείρησης έπαιξε και ακόμα παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο, διότι είναι το μοναδικό σχολείο που με έμαθε αυτά που γνωρίζω και όπου σήμερα εξακολουθώ να μαθαίνω».

-Πες μου την ιστορία σου. Από που έρχεσαι και που πας;

Η ύπαρξη της οικογενειακής επιχείρησης έπαιξε και ακόμα παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο, διότι είναι το μοναδικό σχολείο που με έμαθε αυτά που γνωρίζω και όπου σήμερα εξακολουθώ να μαθαίνω. Μόλις τελείωσα από σπουδές web design, graphic design και βιομηχανικό σχεδιασμό ήξερα ότι η πρώτη μου δουλειά θα ήταν εκεί. Στο καλλιτεχνικό κομμάτι το οποίο και μετά την «πρακτική» μου σε οικογενειακό περιβάλλον και παιδί για όλες τις δουλειές ανακάλυψα ότι θέλω να γεμίσω ένα μεγάλο κενό στον χώρο της ανδρικής μόδας.

-Ποια είναι η ιστορία των 8 clothing;

Ύστερα από διαπραγματεύσεις με τον εαυτό μου (στυλ, ονομασία, χρώματα, κοινό κ.τλ) αποφάσισα ότι θέλω έναν τίτλο που να με ακολουθεί χρόνια, χωρίς να υπάρχει ονοματεπώνυμο και φωτογραφία προφίλ. Το brand “8 clothing” προέκυψε καθώς το οκτώ, εκτός από τον προσωπικό τυχερό αριθμό μου, είναι ένας αριθμός που με ακολουθεί από μικρή ηλικία, από την αθλητική μου φανέλα μέχρι κάποια σημαδιακά γεγονότα της ζωής μου.

-Πως θα χαρακτήριζες το στυλ των ρούχων σου;

Απλά και σύνθετα, καθ’ ότι μπορείς να ξεχωρίσεις μέσα σε αυτά και νιώθεις αυτοπεποίθηση χωρίς να προκαλείς. Απλές γραμμές με λεπτομέρειες και σημασία στη συμπεριφορά των υφασμάτων και συνδυασμών διαφορετικών ποιοτήτων με μίξη απαλών τόνων χρωμάτων.

-Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ του μέσου Έλληνα;

Καλυτερεύει με τον καιρό καθ’ ότι ο άνδρας προσέχει όλο και πιο πολύ την εμφάνισή του γενικά, στυλ, διατροφή κ.τλ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερες επιλογές ντυσίματος, αλλαγή του στυλ, μιας και σε κανονικά μεγέθη τα ρούχα «κάθονται-φαίνονται» καλύτερα και έτσι εξασφαλίζουν διαφορετικότητα.

-Πόσο δύσκολο είναι το made in Greece σήμερα;

Πλέον ο τίτλος αυτός πουλάει πολύ αλλά δυστυχώς μόνο για τους πελάτες που θέλουν να αγοράσουν κάτι από τους δημιουργούς, από την πλευρά των εμπόρων ακόμα δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία διότι ακόμα υποστηρίζουν το value for money από όπου να είναι αρκεί να έχει προχωρημένο, επίκαιρο design και τιμή. Αυτό αλλάζει σιγά-σιγά διότι πολλοί επιδιώκουν συνεργασίες, με δημιουργούς-κατασκευαστές κι έτσι ανοίγονται περισσότερο στην ελληνική αγορά.

-Για ποιο λόγο είσαι υπερήφανος για τη δουλειά σου;

Η ευχαρίστηση και χαρά τη στιγμή που υλοποιείτε ένα σκίτσο σε πραγματικό ρούχο, έτοιμο να φορεθεί, είναι απερίγραπτη. Όλα τα στάδια προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση: Ιδέα, απεικόνιση, δείγμα, σχεδιασμός.

-Ποιο είναι το ένα και μοναδικό κομμάτι που χρειάζεται ένας άντρας στη γκαρνταρόμπα του χειμώνα-καλοκαίρι;

Μια κατάλευκη ή κατάμαυρη κοντομάνικη μπλούζα, σε άψογη ποιότητα, με έξυπνες λεπτομέρειες και απλή εφαρμογή, για όλη τη μέρα.

Facebook 8 clothing

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.